09 Σεπτεμβρίου 2014

Ξηλωθείτε!! Ανοίγουν τα διόδια σε Μώλο και Μπράλο από τα ξημερώματα - Ποιες θα είναι οι τιμές

Τα πλευρικά διόδια σε Μώλο και κόμβο Μπράλου (Θερμοπυλών) θα λειτουργήσουν από τα ξημερώματα της Τρίτης - Διαβάστε παρακάτω όλες τις λεπτομέρειες...
Οι πλευρικοί σταθμοί Μώλου και Μπράλου (Θερμοπυλών) σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης όπως αυτή κυρώθηκε από την ελληνική βουλή με το Ν. 3597/2007 (όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν. 4219/2013), θα ξεκινούσαν τη λειτουργία τους το 2009. Λόγω πλήθος ζητημάτων που αντιμετώπισε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει το Ελληνικό Δημόσιο με τις απαλλοτριώσεις στην περιοχή, η λειτουργία τους θα ξεκινήσει τα ξημερώματα της 9ης Σεπτεμβρίου 2014.

Οι ισχύουσες τιμές θα είναι οι εξής:
Για τους πλευρικούς σταθμούς εξόδου και εισόδου ισχύουν τα εξής:

Α) Πλευρικός Εξόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στη χρήση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από την αρχή της ζώνης χρέωσης μέχρι τον πλευρικό σταθμό διοδίων.

Β) Πλευρικός Εισόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στη χρήση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από τον πλευρικό σταθμό διοδίων έως το τέλος της ζώνης χρέωσης. 

Σε καμία περίπτωση
δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό  να πληρώσει και σε μετωπικό σταθμό της ίδιας ζώνης ή σε άλλον πλευρικό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι. Σήμερα η ζώνη χρέωσης στην Κεντρική Οδό ξεκινά από τη Σκάρφεια και ολοκληρώνεται στον Α/Κ Ανθήλης. Περιλαμβάνει τον μετωπικό σταθμό Αγίας Τριάδας και τους δυο πλευρικούς Μώλου και Μπράλου.

Ειδικότερα, για τις τοπικές μετακινήσεις στην περιοχή ισχύουν τα παρακάτω:

Στον πλευρικό σταθμό Μώλου το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από την αρχή του αυτοκινητοδρόμου (Σκάρφεια) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου.

Για τις τοπικές μετακινήσεις στο ρεύμα προς Αθήνα, υπάρχει η εναλλακτική επιλογή της παλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του κόμβου των Καμένων Βούρλων. Επίσης για τις τοπικές μετακινήσεις από Μώλο προς Λαμία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ χρέωση στον πλευρικό σταθμό Μώλου.

Στον πλευρικό  σταθμό Μπράλου (Θερμοπυλών) το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από τον Α/Κ Μπράλου (Θερμοπυλών) έως το τέλος της ζώνης χρέωσης του αυτοκινητόδρομου στον Α/Κ Ανθήλης.  Για τις τοπικές μετακινήσεις από και προς Λαμία υπάρχει η εναλλακτική της παλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του ημικόμβου Ανθήλης. Για τις μετακινήσεις προς Αθήνα δεν υπάρχει χρέωση στον σταθμό του Μπράλου.

Συνεπώς η λειτουργία των πλευρικών ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τις τοπικές μετακινήσεις, ενώ ΑΠΟΦΟΡΤΙΖΕΙ το παράπλευρο οδικό δίκτυο από φορτηγά και βαρέα οχήματα, τα οποία με το υπάρχον καθεστώς και προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στο μετωπικό σταθμό της Αγίας Τριάδας, εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στο Μώλο και επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του κόμβου Μπράλου (Θερμοπυλών). Με τα πλευρικά διόδια αυτή η πρακτική  αποθαρρύνεται. Το  τοπικό δίκτυο δεν θα παρουσιάζει υπερφόρτωση και εν αντιθέσει με όσα δηλώνονται θα γίνει πιο ασφαλές.  

Τέλος αναφορικά με το θέμα των παραπλεύρων οδών πρέπει να επισημάνουμε τα εξής:

Α) Η κατασκευή των παραπλεύρων οδών  όπως και η συντήρησή τους ΔΕΝ αποτελεί συμβατική υποχρέωση του παραχωρησιούχου. Αποτελεί ευθύνη του ελληνικού δημοσίου.

Β) Σε κάθε περίπτωση και σε ότι αφορά στον παράπλευρο του μετωπικού σταθμού στην Αγ. Τριάδα η εταιρία μας με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην τοπική κοινωνία έχει αναλάβει την κατασκευή του εναπομείναντος τμήματος. Δυστυχώς όμως και σε αυτό το σημείο το Δημόσιο αντιμετωπίζει ζητήματα απαλλοτρίωσης. Αν παραδοθεί στην Κεντρική Οδό ο χώρος, η κατασκευή θα ολοκληρωθεί άμεσα. Έως τότε έχουμε ήδη μεριμνήσει για τις τοπικές μετακινήσεις με την παροχή καρτών ελεύθερης διέλευσης από το μετωπικό σταθμό διοδίων της Αγίας Τριάδας στους κατοίκους τους δήμου Μώλου που μας κοινοποίησαν οι δημοτικές αρχές. Αυτές οι κάρτες θα ισχύουν έως την ολοκλήρωση του παραδρόμου και αφορούν μόνο στην Αγία Τριάδα (και συγκεκριμένα για τις μετακινήσεις μεταξύ Μώλου και Λαμίας), καθώς μόνο εκεί τίθεται θέμα μη ολοκλήρωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου. 

9 σχόλια:

  1. Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω τα παρακάτω, επειδή παρατηρώ ότι : 
    α) Υπάρχουν ακόμη Έλληνες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και τη δύναμη που τους δίνει το «Σύνταγμα της Ελλάδος» (ΣτΕ) καθώς και ο «Ποινικός Κώδικας» (Π.Κ) και άλλα Διατάγματα και Κανονισμοί του Κράτους. 
    β) Συστηματικά υπάρχει στη κοινωνία μια προπαγανδιστική παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση των πάντων, σε εξωφρενικά επίπεδα, έτσι ώστε να μπερδέψουν τους Έλληνες πολίτες, να τους φοβίσουν… και τελικά να τους φτάσουν σε σημείο να αηδιάσουν, και να παρατήσουν κάθε προσπάθεια αλλαγής της εις βάρος τους κατάστασης. 
    Λοιπόν για να τελειώνουμε άπαξ και δια παντός με κάποια πράγματα, αποφάσισα να σας αποκαλύψω τι συμβαίνει με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τα λεγόμενα «διόδια» στους Ελληνικούς δρόμους, τι προβλέπεται, ποια είναι τα δικαιώματα μας και φυσικά ποιες είναι οι προβλεπόμενες ενέργειες σε περίπτωση που συμβεί, εις βάρος μας κάποια παρανομία και αυθαιρεσία, από οποιονδήποτε (τονισμένο διότι ο Έλληνας πλέον πρέπει να μάθει σιγά σιγά να αποφεύγει και να αποκρούει τις κατ’ επανάληψη παρανομίες και αυθαιρεσίες των «αστυνομικών οργάνων», εκτός από αυτές των ιδιωτικών εργολαβικών εταιριών). 
    Λοιπόν..  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (3) Κοινή «παράβαση» είναι γενικά, η μη τήρηση των διατάξεων κάποιου νόμου καθώς και η πράξη των αντίθετων από εκείνα που αυτός ορίζει ή προβλέπει. Αρμόδιος για τη βεβαίωση της όποιας τέτοιας παράβασης, είναι το αστυνομικό όργανο, που την εντοπίζει στα πλαίσια των καθηκόντων του. Ο νόμος 3605/2007 που κατ’ επανάληψη παραπέμπουν και γράφουν στα διάφορα εσωτερικά έντυπα τους «αδυναμίας πληρωμής» δεν είναι τίποτα άλλο από τη δημοσιοποίηση της κύρωσης από τη Βουλή της «σύμβασης» που υπέγραψαν με το Ελληνικό Δημόσιο. Φυσικά μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά, καθώς όλο και περισσότεροι πολίτες έχουν πλήρη γνώση και εντοπίζουν τις παρανομίες τους και τις αυθαίρετες «πρακτικές τους» για την είσπραξη των «τελών διοδίων» και δεν πληρώνουν τα χαράτσια στα «διόδια» τους, ενώ παράλληλα ισχύει και η λεγόμενη «τροπολογία του Ρέππα», που καθιστά τη μη πληρωμή τέλους διοδίου ως «παράβαση» του ΚΟΚ. Ωστόσο όπως ο ίδιος ο ΚΟΚ ορίζει, η «παράβαση» βεβαιώνεται αυτοπροσώπως από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα (άρα συμβάντα του στυλ: μας σταματαει η τροχαία 500 μέτρα μετά τα διόδια, αφού μας έχει «δώσει» κάποιος ιδιωτικός υπάλληλος των διοδίων, που επικοινωνεί με το περιπολικό σε περίεργες μη αστυνομικές συχνότητες, είναι παντελώς παράνομα και παίρνουμε τηλέφωνο την αστυνομία της περιοχής, και ζητάμε να μας προστατέψει από επίορκους αστυνομικούς υπαλλήλους, που κάνουν κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος και παράβαση του Π.Κ και του ΚΟΚ). Από την άλλη πάλι, οι υπάλληλοι των εταιριών δεν είναι ούτε αστυνομικά όργανα ούτε ανακριτικοί υπάλληλοι γενικά (ένστολοι ή όχι) και όσο αφορά τη τακτική τους, να έχουν την απαίτηση (!) να ζητούν τα στοιχεία ταυτότητας των πολιτών, (κατά παράβαση του άρθρου 175 του Ποινικού Κώδικα), που δεν πληρώνουν τα «διόδια», να γνωρίζετε όλοι ότι διαπράττουν το βαρύτατο αδίκημα της αντιποίησης δημόσιας αρχής καθώς τούτο το δικαίωμα (του ελέγχου στοιχείων ταυτότητας και αναλόγως των καθηκόντων και τις ιδιότητας και του συμβάντος) το έχουν μόνο οι ένστολοι (αστυνομικοί, λιμενικοί, πυροσβέστες, στρατιωτικοί) και μη (λοιποί), ανακριτικοί υπάλληλοι. 
    (4) Είναι φανερό λοιπόν ότι «ποντάρουν» στην αμάθεια και την άγνοια των πολιτών περί των δικαιωμάτων τους και περί των υφιστάμενων νόμων, για να επιτύχουν τους σκοπούς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (5) Γενικά: 
    α. Σαν ιδιωτικές εταιρείες που λειτουργούν εντός Ελληνικής Επικρατείας, υπόκεινται στους Ελληνικούς νόμους και στο Ελληνικό Σύνταγμα και για όποιες παρανομίες κάνουν είναι υπόλογοι έναντι στην δικαιοσύνη. 
    β. Οι δρόμοι τους οποίους εκ του πονηρού η εταιρείες τους αυθαίρετα ισχυρίζονται ότι «κατασκεύασαν» και «συντηρούν», προϋπήρχαν και κατασκευάστηκαν με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων. 
    γ. Οι δρόμοι που αυθαίρετα η εταιρείες αυτές ισχυρίζονται ότι είναι «κομμάτι ευθύνης» των, είναι Δημόσιοι Εθνικοί δρόμοι, δηλαδή ανήκουν στο Ελληνικό λαό, επομένως δεν έχουν κανένα δικαίωμα «ευθύνης», «λειτουργιάς» και επιβολής κανενός «αντιτίμου χρήσης». 
    δ. Τα κακόγουστα κτίσματα που αποκαλούνται «σταθμοί διοδίων» είναι αυθαίρετα, καθώς δεν έχουν τις προβλεπόμενες οικοδομικές άδειες από τις αρμόδιες αρχές (Πολεοδομία κλπ), δεν τηρούν τις προβλεπόμενες περιβαλλοντολογικές διατάξεις και γενικά αποτελούν τα πλέον επικίνδυνα και παρανόμως τοποθετημένα εμπόδια όσο αφορά τη τήρηση της ασφάλειας της ζωής, των συγκοινωνιών, της κυκλοφορίας και της μετακίνησης των Ελλήνων πολιτών. Είναι δε κατασκευασμένα και τοποθετημένα, κατά παράβαση του άρθρου 286-1, του Ποινικού Κώδικα. 
    ε. Οι μπάρες που έχουν τοποθετήσει στους προαναφερόμενους «σταθμούς διοδίων», είναι παράνομες, καθώς εμποδίζουν την ελεύθερη και ασφαλή μετακίνηση και τη συγκοινωνία στους δρόμους, των Ελλήνων οδηγών (κατά παράβαση του άρθρου 290 του Ποινικού Κώδικα) και βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια τους, ενώ παράλληλα με τη πράξη τους αυτή (τοποθέτηση μπαρών- εμποδίων), διαπράττουν το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης (παράβαση του άρθρου 325, του Ποινικού Κώδικα). Επιπλέον στις περιπτώσεις παρεμπόδισης με μπάρες, της διέλευσης Στρατιωτικών οχημάτων σε φάλαγγα ή μεμονωμένα, διαπράττουν το αδίκημα της παρεμπόδισης κυκλοφορίας οχήματος Στρατιωτικών Αρχών. Επιπλέον στις περιπτώσεις παρεμπόδισης με μπάρες, των οχημάτων των Αστυνομικών Αρχών, διαπράττουν το αδίκημα της παρεμπόδισης του αστυνομικού έργου γενικά (και ενδεχόμενη παράβαση του άρθρου 288, τμήμα 1, του Ποινικού Κώδικα). 
    στ. Οι κάμερες που έχουν τοποθετήσει στους προαναφερόμενους «σταθμούς διοδίων», κατά παράβαση του άρθρου 9α του Συντάγματος είναι αυθαίρετες, διότι η εταιρεία τους, δεν έχει εφοδιαστεί με την προβλεπόμενη άδεια χρήσης οπτικοαουστικών μέσων από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ούτε έχουν τη ρητή συγκατάθεση των πολιτών που καταγράφονται, όπως νόμος ορίζει), και ούτε πρόκειται να λάβουν ποτέ τέτοια άδεια καθώς σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία, η χρήση μέσων βιντεοσκόπησης επιτρέπεται μόνο για θέματα που άπτονται τη Δημόσια Ασφάλεια, την Εθνική Άμυνα και τη φύλαξη δημοσίων χώρων. Άρα οι Αρχές που έχουν το δικαίωμα βάση νόμου να χρησιμοποιούν κάμερες είναι οι Στρατιωτικές και Πολιτικές (ΕΛΑΣ, Υπουργεία κλπ) και για τους προαναφερόμενους λόγους. Εκείνοι ως ιδιωτικές εταιρίες, για την απόδειξη των διάφορων ισχυρισμών τους, όχι (άρθρο 19, τμήμα 3, του Συντάγματος). 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ζ. Σε κανέναν Νόμο, Κώδικα, Διάταγμα κλπ δεν προβλέπεται η ύπαρξη εμποδίων στους δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας και στις Εθνικές οδούς (μπάρες διοδίων) και ως εκ τούτου, οι εταιρείες τους και οι υπάλληλοι τους οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το ανέβασμα και το κατέβασμα της μπάρας, είναι υπόλογοι έναντι των Ελληνικών νόμων και της Δικαιοσύνης, αφού παραβαίνουν καθημερινά και συστηματικά τα άρθρα 292 και 431 του Ποινικού Κώδικα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ήδη εκκρεμούν υποθέσεις καταστροφής ιδιωτικής περιουσίας (ΙΧ αυτοκίνητο), Δημόσιας περιουσίας (περιπολικό Αστυνομίας) κλπ, στις αρμόδιες διωκτικές Αρχές. 
    η. Προσπαθούν να παρουσιάσουν τις παρανομίες τους, σαν νόμιμες ενέργειες και γενικά να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα περί τήρησης της νομιμότητας, παραβαίνοντας το άρθρο 420, του Ποινικού Κώδικα. 
    θ. Κάνουν χρήση απειλής ψυχολογικής βίας, (χαρακτηρίζοντας τη μη καταβολή του «τέλους διοδίων» ως «παραβατική συμπεριφορά», και απειλές περί νομικών διαδικασιών) και εκφοβισμού, κατά παράβαση του άρθρου 7 του Συντάγματος, καθώς και του άρθρου 190 του Ποινικού Κώδικα, προκειμένου να διασφαλίσουν τα ιδιωτικά οικονομικά τους συμφέροντα, αδιαφορώντας για τις ζωές που χάνονται καθημερινά στις καρμανιόλες που αυτοί ονομάζουν δρόμους «μελετημένους- κατασκευασμένους και συντηρημένους» από την εταιρεία τους.

    ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

    Σημειώστε παρακαλώ και ότι όλα τα τέλη έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα. Δηλαδή, με τα τέλη κυκλοφορίας υποτίθεται ότι αγοράζουμε το δικαίωμα να κυκλοφορήσουμε “ελεύθερα”  στις εθνικές οδούς της Ελλάδας χωρις να πληρώνουμε διόδια. Αγοράζουμε δηλαδή το συνταγματικό μας δικαίωμα  για “ελεύθερη” μετακίνηση στην χώρα
    Άρθρο 5
    Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ,ΜΗ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ....ΔΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΑ ΦΤΩΧΟ....C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ        ........................          /       /2013

    Ονοματεπώνυμο.....................................................................
    Κατοίκου ................................................................................
    Με ΑΦΜ ………............... Δ.Ο.Υ...….....................Δ.Τ. ..........................
    Τηλ:
    Κάτοχος του υπ’ αριθμόν κυκλοφορίας _____________ οχήματος, 

    ΠΡΟΣ
    Τον κ. Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. ................................................

    ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Υπουργό Οικονομικών – Ν.Σ. Κράτους – Διοικητή Τροχαίας
    Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

    Θέμα: «Κατάθεση ποσού ενός (1) ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας 2014»

    Κύριε προϊστάμενε
    Με το γραμμάτιο πληρωμής ........................................ κατέβαλα το ποσόν του ενός (1) ευρώ υπέρ δημοσίου, έναντι τελών κυκλοφορίας έτους 2014 για το αυτοκίνητό μου με ΑΡΙΘΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ............................................. έναντι της χρήσης του κακού οδικού δικτύου αναφέροντας σας την αιτιολογία για αυτήν την ενέργεια μου:
    1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στον νομό ........................... , για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα ποσά που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ μικρό μέρος επέστρεψε στο νομό....................... και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό για τους πληρωτές του τέλους του νομού .........................ιδιοκτήτες των Ι.Χ. . Η υστέρηση και υπανάπτυξη του νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν οι κυβερνώντες και η τρόικα .
    Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάστακτα χαράτσια.
    2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της ..........................  και του Δήμου που διαμένω.
    3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
    4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
    5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα, ως όφειλε!
    6) Διότι, ενώ το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκε, κατά 60 %-100%, συνέπεια της δικής σας κακής διαχείρισης του κράτους ταυτόχρονα αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία.
    7) Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητό μου το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους.  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν επιτρέπεται η είσπραξη ούτε η έναρξη αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της περιουσίας του φορολογούμενου με την ταμειακή βεβαίωση των τελών κυκλοφορίας, αν προηγουμένως ο φορολογούμενος δεν λάβει ειδικό εκκαθαριστικό σημείωμα που του αποστέλλει το ΥΠΟΙΚ, από το οποίο λαμβάνει ΠΛΗΡΗ γνώση της σε βάρος του καταλογιστικής πράξης των τελών κυκλοφορίας και της μεθόδου υπολογισμού τους (κυβισμός, παλαιότητα, εκπομπή ρύπων, στοιχεία κυκλοφορίας οχήματος, κλπ).
     
    Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που οι οικονομικές υπηρεσίες του κράτους ΔΕΝ κοινοποίησαν τέτοιο έγγραφο… Αντί αυτού, οι φορολογούμενοι «κλήθηκαν» να μπουν στο ιντερνετ (!!!) και ειδικότερα  στο σαιτ της ΓΓΠΣ όπου «όφειλαν» να τυπώσουν  ένα πι-ντι-εφ (!!!) που σε συνθήκες πλήρους συνταγματικής εκτροπής υποκαθιστά υποτίθεται την κοινοποίηση έγκυρης διοικητικής πράξης !!!
    Το πι-ντι-εφ όμως αυτό που έβγαλαν στο ιντερνέτ ΔΕΝ αποτελεί νομιμως κοινοποιηθείσα καταλογιστική πράξη, διότι κατ αρχήν, ΔΕΝ προκύπτει ημερομηνία νόμιμης κοινοποίησης από την οποία ξεκινά η προθεσμία άσκησης προσφυγής (διηγώντας τα να κλαις και να γελάς…). Για να ήταν η διαδικασία αυτή νόμιμη θα έπρεπε η «ανατολική ορθόδοξη ελληνική επαρχία της Τέταρτης Γερμανικής Αυτοκρατορίας», να έχει υλοποιήσει πλήρως σύστημα ηλεκτρονικής ταυτοποίησης μέσω προηγμένης  ηλεκτρονικής  υπογραφής.
    Εφόσον λοιπόν σου κοινοποιούσαν εγκύρως καταλογιστική πράξη θα μπορούσες να ισχυριστείς, με προσφυγή που θα έκανες, ότι τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών, δεν είναι φόροι, και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου τούτου, όπως με την 428/2005 απόφασή Του έκρινε ο  Άρειος Πάγος. Προκύπτει λοιπόν ότι κατ αρχήν, η διοίκηση  σου αποστέρησε το δικαίωμα άσκησης προσφυγής…
    Πάμε τώρα στο «καλύτερο»: το διοικητικό όργανο, διαρκούσης της προθεσμίας  άσκησης της προσφυγής, κωλύεται να προβεί στην ταμειακή βεβαίωση του συνολικού ποσού του χρέους για τα τέλη κυκλοφορίας, το οποίο (χρέος)  οριστικοποιείται στην περίπτωση αυτή με την πάροδο ΑΠΡΑΚΤΗΣ της προθεσμίας ασκήσεως κατ’ αυτής προσφυγής… Άρα από το γεγονός ότι φέτος ΔΕΝ έγινε νόμιμη κοινοποίηση της καταλογιστικής πράξης των τελών κυκλοφορίας από την οποία (κοινοποίηση) θα ξεκινούσε η προθεσμία για την άσκηση προσφυγής, προκύπτει με βεβαιότητα ότι:
    α) δεν υπήρξε ο από το άρθρο 2 Κ.Ε.Δ.Ε. προβλεπόμενος νόμιμος τίτλος ή αυτός είναι άκυρος, δεδομένου ότι  το πι-ντι-εφ που σε συνθήκες πλήρους συνταγματικής εκτροπής έβγαλαν στο ιντερνέτ (!!!!), ΔΕΝ αποτελεί νόμιμο τίτλο και συνεπώς ΔΕΝ επιτρέπεται και είναι άκυρη η διοικητική εκτέλεση.
     

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. β) η «ταμειακή» ΔΗΘΕΝ «βεβαίωση», που έχουν αναρτήσει για όσους δεν πλήρωσαν στο ιντερνέτ (!!!) ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ, αφού ουδέποτε τους κοινοποιήθηκε καταλογιστική πράξη για τα τέλη κυκλοφορίας και άρα ΔΕΝ έχει έως σήμερα παρέλθει άπρακτη η προθεσμία ασκήσεως κατ’ αυτής προσφυγής, λόγος για τον οποίο ΚΩΛΥΕΤΑΙ η διοίκηση να προβεί στην ταμειακή βεβαίωση του συνολικού ποσού του χρέους…
    Τα παραπάνω (που αποτελούν το πρώτο από τα τρία κεφάλαια τυχόν προσφυγής ή ανακοπής), δημοσιεύεται σε πλήρη ανάπτυξη του νομικού συλλογισμού εδώ.
    Ο δεύτερος λόγος (νομικός κι αυτός) συμπυκνώνεται στο έξης πολύ απλό ερώτημα: «καλά ρε παιδιά, αφού ο Βενιζέλος ισχυρίζεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι ΦΟΡΟΣ,  τότε γιατί απαλλάσσετε από την πληρωμή τους όσους δηλώνουν ακινησία του οχήματος???? Αν έτσι έχουν τα πράγματα τότε γιατί δε μου επιτρέπετε να κάνω μια δήλωση ακατοικισίας και για το εξοχικό, μπας κι απαλλαγώ από τους ΦΟΡΟΥΣ που το βαρύνουν??? Μήπως τελικά παιδιά, τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλη ανταποδοτικά και για αυτό επιτρέπετε την απαλλαγή από αυτά κατόπιν δήλωσης ακινησίας, με τη λογική, ότι  πληρώνει ΜΟΝΟ όποιος  χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο?» (ποστ εδώ)
    Κλείνοντας θα προσπαθήσω να δώσω απάντηση σε ένα δύσκολο ερώτημα: «πως στο καλό μπορεί ο πολίτης να πάει στα δικαστήρια και να αμφισβητήσει τα τέλη κυκλοφορίας, όταν ο κώδικας διοικητικής δικονομίας δεν προβλέπει (ακόμα) προσφυγή ή ανακοπή κατά ατομικής διοικητικής πράξης που εκδίδεται σε πι-ντι-εφ και κοινοποιείται μέσα από δημόσια σελίδα στο ιντερνετ?»
     
    Ο πρώτος τρόπος είναι να πας στην Εφορία, να πέσεις γονυπετής στα πόδια του εφορα και να τον παρακαλέσεις να σου κοινοποιήσει την «ατομική ειδοποίηση» που έχει αναρτηθεί προς γνώση του οφειλέτη στο… ιντερνετ!!! Το βλέπω πάντως απίθανο, αφού λογικά, αν η διοίκηση λειτουργεί υποτυπωδώς έστω, θα δοθεί αυστηρή οδηγία, ΝΑ ΜΗ  ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ  «ατομική ειδοποίηση», αφού ο Δικαστής που θα δικάσει την ανακοπή θα ξεχάσει και τα νομικά που ήξερε…. Ο δεύτερος, είναι να παρακαλέσεις τον πρώτο αστυνομικό που πέσει στο δρόμο σου, να σου αφαιρέσει τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος, για το λόγο ότι δεν έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας (παρεμπίπτον έλεγχος της νομιμότητας είσπραξης των τελών κυκλοφορίας κατόπιν προσφυγής κατά της πράξης αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος).
    Αστεία βεβαίως πράγματα, αφού κανείς δεν πρόκειται να το κάνει, ούτε βεβαίως η διοίκηση προτίθεται να ενοχλήσει όσους δεν πλήρωσαν, αφού αν η υπόθεση φτάσει στα δικαστήρια το δημόσιο θα βγει χαμένο (ότι πήραμε πήραμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O tsomos ftaiei gia aola afta pou ginodai sto dimo.
    pisa kai poupoula.......
    taksiarxi fwnakseta se olous o kodos exei prokalesei aftin tin anastatosi kai tin dialisi tou dimou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.