03 Σεπτεμβρίου 2012

Οργή στη Λαμία για την ΑΙΣΧΡΗ παράσταση που ξευτελίζει τον Αθανάσιο Διάκο!

Από το LamiaReport.gr

Θα τρίζουν τα κόκαλα του ήρωα της επανάστασης του 1821 - Η οργή ξεχειλίζει στη Λαμία και σε όλη την Ρούμελη, ενώ το θέμα συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο - Μόνο στην Ελλάδα μπορούν να συμβούν αυτά - Λεφτά υπάρχουν... (δικά μας), για να χρηματοδοτούν εμετικές παραστάσεις, όπως αυτή της Λένας Κιτσοπούλου, που ανέβηκε στο φεστιβάλ Αθηνών!!!! με τίτλο: «Αθανάσιος Διάκος: η επιστροφή»

Το σενάριο με δυο λόγια:
"Ο Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρομιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες… Κούρδους Λαθρομετανάστες.

Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον[.....]

εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!"

Το απαράδεκτο αυτό γεγονός καταδίκασε και το Δημοτικό Συμβούλιο Λαμιέων στην πρόσφατη συνεδρίασή του, μετά από εισήγηση του δημοτικού συμβούλου Γιώργου Σαγιά, ο οποίος έφερε το θέμα προς συζήτηση εκτός ημερησίας διάταξης και "στόλισε" όλους αυτούς που επέτρεψαν να ανεβεί μια τόσο αισχρή παράσταση και μάλιστα με χρήματα του δημοσίου.

Η παράσταση οχετός είναι σήμερα και ένα από τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" (πάνω φωτογραφία), με τίτλο: "Έβγαλαν τον Αθ. Διάκο ρατσιστή, και κερατά-σουβλατζή! - Αισχρή παράσταση με χρήματα του δημοσίου"

Διαβάστε τι γράφει μεταξύ άλλων για την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου «Αθανάσιος Διάκος:η επιστροφή» , η κριτικός ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑΣΗ.

".....Το κείμενο, γραμμένο με άνεση σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, άσκοπα αθυρόστομο μέχρι χυδαίο, δεν άφησε τίποτα όρθιο. Και μπορεί η αρχική ιδέα του να ήταν έξυπνη, η σουρεαλιστική τρέλα να έσκαγε μύτη κάθε τόσο, το χοντροκομμένο επιθεωρησιακό του χιούμορ να πρόσφερε κάποια δευτερόλεπτα γενναιόδωρης ευφορίας και, στις πιο γόνιμες στιγμές του, να παρέπεμπε στον Μποστ, αλλά τελικά έπεσε δίχως αντίσταση στην παγίδα μιας ενοχλητικής επιτήδευσης και, με ριζωμένα τα σπέρματα της κοινοτοπίας και των κλισέ, εξευτέλισε κάθε ιδεολογική σκοπιμότητα αυτής της αλληγορίας.

Ο Αθανάσιος Διάκος επέστρεψε βρίζοντας, ξυλοφορτώνοντας, βιάζοντας επί ώρα «αμέτρητη» και σφάζοντας την Κρυστάλλω. Κατέβασε το βρακί του με προκλητική άνεση, λες και κατέβαζε τη σημαία ενός έθνους βυθισμένου στο λαϊκισμό. Κατέβασε ταυτόχρονα και το επίπεδο μιας παράστασης που δεν είχε καμία θέση στο Ελληνικό Φεστιβάλ. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ακολούθησε σκηνή ενδοοικογενειακής βίας ανάμεσα στον Αδάμ και την Εύα ενώ τα φώτα έσβησαν με τον Εσταυρωμένο να ζητά τη βοήθειά μας προκειμένου να ανταποκριθεί στη σωματική του ανάγκη."

Αλήθεια θα μπορούσε ο αγαπητός κύριος Γιώργος Λούκος, ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, να μας πει πόσα πληρώσαμε για αυτή την υπέροχη παράσταση;;;;;

Είχε "χτυπήσει" και στο παρελθόν

Η εν λόγω κυρία, που ακούει στο όνομα Λένα Κιτσοπούλου(κάτω φωτογραφία), δηλώνει σκηνοθέτης, συγγραφέας, αλλά και ηθοποιός, είχε προκαλέσει ξανά στο παρελθόν, όταν σε συνέντευξή της είχε ζητήσει, να πηδιούνται οι Ελληνίδες με μαύρους για να… ομορφύνει η Ελληνική Φυλή! "Μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.'', είχε πει χαρακτηριστικά....διαβάστε παρακάτω απόσπασμα της συνέντευξης της Λένας Κιτσοπούλου.

"....Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές. Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επί δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας ''μακάρι την κόρη μου να τη γ.....ε ένας ωραίος μαύρος, να βγει το εγγονάκι μου ωραίο.'' Όοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει. Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του. Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας. Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται...."

1 σχόλιο:

  1. Τα Καζαντζιδεια και ο… κομφερανσιέ κ. Πετρόπουλος.

    Το τριήμερο των Καζαντζίδειων έδωσε ζωή ,κίνηση και χρήμα ασφαλώς στην τοπική οικονομία του Αγίου Κωνσταντίνου.. Άσχετα αν δεν το πίστεψαν κάποιοι κάτοικοι του λιμανιού και συνειδητά απείχαν , αλλά και στραβομουτσούνιαζαν ,ακόμη και δημοτικοί παράγοντες.
    Γιατί μπροστά στο οπτικό τους πεδίο τους θολώνει την εικόνα ένας στείρος και δογματικός τοπικισμός.
    Αυτό διαφάνηκε και στη συμπεριφορά ακόμη και ορισμένων που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις αγνοώντας συνειδητά μη κάτοικους Αγίου Κωνσταντίνου που δούλεψαν για την επιτυχία των εκδηλώσεων.
    Θα άφηναν δε καλύτερη εντύπωση αν δεν υπήρχε και εκείνη η θλιβερή παρουσία ενός κ.Πετρόπουλου που έχει φαίνεται απωθημένο του να γίνει ο… ΄Αλκης Στέας του λιμανιού.
    Αφού αναφέρθηκε στην κυρα Μαρία του αξέχαστου Μπαρμπαγιάννη του κηπουρού ,την Σοφία του αείμνηστου ταχυδρόμου , τον κυρ Παντελή καλή του ώρα, τον Δήμο Μώλου –Αγίου Κωνσταντίνου που δεν είχε καμία συμμετοχή , αντίθετα ο Δήμος Μώλου την ίδια ημέρα έκανε δικές του εκδηλώσεις στο χωριό του Μώλου ,τόσο πολύ βοήθησε!
    Τέλος πάντως ο κομφερανσιέ Πετρόπουλος ,δεν παρέλειψε να αναδείξει την συμβολή της Γιώργαινας του αείμνηστου Γιώργου του ζυμωτή που τόσο πολύ βοήθησε πλάθοντας τα φύλλα για την λαχανόπιτα, τον Γιάννη τον αρκούδα που παλιά έκανε τον αρκουδιάρη στις αποκριές ,τη θεια μου την Μυρσίνη που χάρη σε αυτήν και τα παραδοσιακά κουραμπιεδακια της γλυκάθηκαν οι τραγουδιστές ,τον κυρ Γιάννη του περιπτερά που πρόσφερε από πέντε τσίχλες για να αρωματίζονται τα στόματα των τραγουδιστών , εδώ έκλεισε η παρέλαση των παραγόντων που βοήθησαν με την κατάθεση ψυχής τους στην επιτυχία.
    Α….λέει ο κομφερανσιε ,μωρέ το ξεχασα ,σορρυ και παλι μωρε ,είναι και τούτος εδώ ο Παπαναγιώτου.
    Που είσαι μωρέ κυρ Μήτσο ,ε κυρ Μήτσο;
    Εδώ δίπλα σου είμαι απάντησε ο κυρ Μήτσος,
    Δεν σε είδα καλέ που ήσουνα τόση ώρα.
    Σου είπα εδώ δίπλα σου….
    Βέβαια ο κυρ Πετρόπουλος ίσως πάσχει από έναν ιδιότυπο στραβισμό η έχει βιονικό μάτι , βλέπει αυτά που δεν βλέπονται και δεν βλέπει αυτά που γίνονται κάτω από την μύτη του.
    (κ.Διαχειριστή επειδή δεν τα κατέχω αυ΄τα μπορείς να το κάνεις θέμα και οχι απαντηση ως σχολιο;Σε ευχαριστώ)
    Νίκος Σαλαμούρδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.