07 Ιανουαρίου 2011

Σήμερα πέρασα για πρώτη φορά τα διόδια χωρίς να πληρώσω...

Επιστολή αναγνώστη

Γεια σας,
παρακαλώ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, την σημερινή μου εμπειρία με τα διόδια.

Είμαι από τους ευυπόληπτους, σχεδόν από τους φοβητσιάρηδες πολίτες, που πληρώνουν τους φόρους τους κανονικά, πληρώνουν στην ώρα τους όλες τις υποχρεώσεις τους αλλά και κάθε φορά που πέρναγα τα διόδια τα πλήρωνα κανονικά.

Τον τελευταίο καιρό, με όλα αυτά που διαβάζω στα blog αλλά και με όλα αυτά που βλέπω κάθε φορά που περνάω τα διόδια, που οι μισοί δεν πληρώνουν, λέω για κάτσε ρε, γιατί οι άλλοι δεν πληρώνουν και εγώ πληρώνω ;;; μαλ@@@ς είμαι εγώ;;

Την αρχή την έκανα σήμερα, τα Θεοφάνια που αναγκάστηκα να πάω Λαμία για μια δουλειά, και να επιστρέψω σε μια ώρα.
Για να πω όλη την αλήθεια, στον δρόμο προς Λαμία, πλησιάζοντας με χαμηλή ταχύτητα στα διόδια, με σκοπό να πληρώσω για άλλη μια φορά, διέκρινα ότι η μπάρα ήταν σηκωμένη στο ένα από τα δυο ταμεία που λειτουργούσαν.
Πλησίασα διστακτικά, πάντα με χαμηλή ταχύτητα, διακρίνοντας στα μάτια του ταμεία την προσμονή για είσπραξη του αντιτίμου αλλά και την επιβεβαίωση του ότι τον υπολογίζω, αλλά η μπάρα όντως ήταν ανοιχτή και ο δρόμος ελεύθερος.

Είχα ανοίξει το παράθυρο, έτοιμος να πληρώσω, αλλά κάτι με έκανε να μην κοντοσταθώ καθόλου, άρπαξα την ευκαιρία και συνέχισα προσπερνώντας επιδεικτικά, ενώ περνώντας από τις σηκωμένες μπάρες, του φώναξα ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!
Δεν ξέρω γιατί αισθάνθηκα τόσο καλά, ήταν γιατί γλίτωσα το 1,55;; ήταν γιατί αντιδρώ και εγώ στο να πληρώσω σε κάτι που μου ανήκει αφού το έχω χρυσοπληρώσει;; θα σας γελάσω, αλλά εμένα μου άρεσε.

Πήγα στην Λαμία, έκανα την δουλειά μου και σε λιγότερο από μια ώρα ήμουν πάλι στα διόδια.
Αυτή την φορά, έκανα αυτά που έχω διαβάσει στο Internet, δεν άνοιξα κουβέντα με τον ταμία, κατέβηκα, έσπρωξα την μπάρα προς τα εμπρός ελαφρά, αυτή σηκώθηκε αυτόματα και αφού την κρατούσα ακόμα την ακούμπησα πλάι, μπήκα στο αμάξι και έφυγα.
Και πάλι αισθάνθηκα καλά, και πάλι δεν είμαι σίγουρος γιατί, αλλά θα το ξανακάνω.

Δεν ξανά πληρώνω διόδια ρεεεεεεε

24 σχόλια:

  1. xeris o tamias sta @@@@@@@ an tha plirosis i oxi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι στα ..... του γιατί το τρώει το ευλογητό του από το προϊστάμενο.. κακώς βέβαια αλλά το τρώει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξανά πληρώνω διόδια ρεεεεεεε
    nai alla pas me asfalia sti lamia na kanis tis doulies soy....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εσύ τί είσαι; το γραφείο τύπου της νέας οδού να μας φλομώσεις προπαγάνδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. otan les tin alithia propaganta einai;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. posa thanatifora exoun gini apo ti stigmi pou egine o dromos;;;oooooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kai prepi na fonazoume oxi na katargithoun ta diodia alla na einai pio fthina ok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την έγκριση να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οχημάτων των οδηγών, που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εξασφάλισαν από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων οι κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Ολυμπία Οδός, Μορέας, Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου). Ως εκ τούτου, εφεξής θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής για την είσπραξη οφειλών από το Πρωτοδικείο, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να καταβάλουν το 20πλάσιο του αντιτίμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό προϋποθέτει να υπάρχει παράδρομος, ώστε να μπορείς να επιλέξεις αν θα πας από τον δρόμο με διόδια η όχι. Με δεδομένο ότι στην Αγία Τριάδα δεν έχει παράδρομο, είναι και παράνομο να υπάρχουν διόδια.
    Θα μου κλ…. τα αρ@@α πες τους με την διαταγή πληρωμής.

    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στην Αγία Τριάδα !!!! Τέλος !!!!

    Επίσης, με ποιανού τα λεφτά έγιναν οι δρόμοι?? Με δικά μου και δικά σου.
    Ας φτιάξουν πρώτα δρόμο οι εταιρείες και μετά να διόδια.
    Λέει κανένας τίποτα για την Αττική Οδό ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ξέρεις γιατί είναι προπαγάνδα; γιατί ούτε έστω και τώρα καμιά τσατσά δεν πετάει ένα χάρτη υποχρεώνοντας την εταιρεία να πει που στο διάολο ακόμη θα βάλει διόδια και επιτέλους να εφαρμοστεί η χιλιομετρική χρέωση!!!!! αρκετά!!! και τα θανατηφόρα γίνονταν λόγω κακής οδήγησης κυρίως!!! τέτοιο πέταλο εγώ δε το ήθελα φίλε και δε μου το πανε!!! ούτε σήραγγα στα τέμπη θέλω η οποία θα τελειώσει σε καμιά 8ετία!!! και μη μας πεις άλλη εταιρεια στα τέμπη άλλη εδώ γιατι αυτά είναι δικαιολογίες για τσατσάδες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημοσίευση: 27 Σεπ. 2004
    Επτά μαθητές νεκροί, τρεις σοβαρά τραυματίες και άλλοι 27 ελαφρά τραυματισμένοι είναι ο τραγικός απολογισμός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε λίγο μετά τις 09:50 το πρωί της Δευτέρας, όταν λεωφορείο των ΚΤΕΛ συγκρούστηκε με φορτηγό στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος των Καμένων Βούρλων, στο «πέταλο» του Μαλιακού Κόλπου. κλ..κλ..κλ..κλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι επτά πιο φονικοί άξονες στην Ελλάδα
    Δημοσιεύτηκε 01.01.70
    Μαλιακός
    Εκτός από την πολύ κακή χάραξη, την απουσία διαζωμάτων και το μικρό πλάτος του δρόμου, ένα από τα σημαντικά προβλήματα είναι πλέον η κακή κατάσταση του οδοστρώματος. «Ιδιαίτερα μετά τα χιόνια η κατάσταση έγινε χειρότερη, άνοιξαν κρατήρες στο οδόστρωμα» κλ..κλ..κλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010
    Ο θλιβερός κατάλογος των θυμάτων του τροχαίου κλ..κλ..κλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν το Ι.Χ. επιχείρησε την αναστροφή βρέθηκε κάτω από τις ρόδες του φορτηγού. Με εγκλωβισμένο το ΙΧ κάτω από τις ρόδες του το φορτηγό κινήθηκε αριστερά, πέρασε το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας σκορπώντας τον τρόμο και βρέθηκε εκτός δρόμου. Εκεί το ΙΧ πήρε αμέσως φωτιά και οι φλόγες κάλυψαν και το φορτηγό. Με την επέμβαση της πυροσβεστικής η πυρκαγιάς περιορίστηκε και λίγο αργότερα σβήστηκε. Νεκρή εντοπίστηκε η οδηγός του Ι.Χ. ενώ τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ο οδηγός της νταλίκας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νεκρή οδηγός του Ι.Χ. βρέθηκε λίγα μέτρα πριν από το σημείο που ξέσπασε φωτιά στο ΙΧ. κλ..κλ..κλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δημοσίευση:5/6/2004
    Στους δρόμους της Φθιώτιδας άφησαν πέρυσι την τελευταία τους πνοή 45 άτομα, έναντι 40 το 2007, ενώ σε τροχαία ατυχήματα τραυματίστηκαν συνολικά 400 άτομα εκ των οποίων 60 σοβαρά και 340 ελαφρά. Οι καθηγητές εκτιμούν πως με την ολοκλήρωση των έργων στο λεγόμενο πέταλο του Μαλιακού θα βελτιωθεί αισθητά η κατάσταση και θα μειωθούν τα ατυχήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. προς το γραφείο τύπου: δεν απαντάς σε τίποτα και γράφεις αυτά που θέλεις εσύ!!! μάγκα η χούντα μας τελείωσε εδώ και 37 χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς τον εγκάθετο σχολιαστή.

    Φιλαράκο άσε το παραμύθι με τα τροχαία. Το λέω αυτό διότι η νέα χάραξη που περνάει κάτω από τις Θερμοπύλες είναι ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ!!!! Πόσα τροχαιά έχουν γίνει από τότε που παραδόθηκε στην κυκλοφορία????? ΠΟΣΑ???? (επειδή έχω τύχει μπροστά σε τροχαίο σε αυτό το σημείο!)

    Επίσης, θέλω να πάω Λαμία και είναι τα διόδια στην Αγ. Τριάδα. Οκ. Να τα πληρώσω γιατί???? Για να βγω σε 15 χιλιόμετρα πιο πέρα στο επαρχιακό δίκτυο με κίνδυνο της ζωής μου??? Πόσες ψυχές χάθηκαν εκεί κοντα στην Express Servise τις προάλες?? Το τραγικό είναι να είχαν πληρώσει και διόδια για τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο τους (εθνικη οδός για εμάς).

    Και τέλος, ερχόμενος από Λαμία μετά το Pirelli έχουν βάλει μια ταμπέλα (εδώ και χρόνια) που λέει οτι με κάποια δις ευρώ κατασκευασαν γέφυρες, τουνελ, δρόμο κλπ... Λέει όμως οτι κατασκεύασαν 15 χλμ. ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕΕΕΕ????

    Πες λοιπόν φιλαράκο μου στους μασόνους εργοδότες σου οτι κάθε φορά που θα περνάω τα διόδια θα "τσιμπάτε" τα @ρχίδι@ μου. Και ένταλμα πληρωμής να στείλετε, πάλι τα @ρχίδι@ μου θα πάρετε...
    Και παραπάνω να τραβήξετε το σχοινί να ξέρετε οτι ούτε εγώ ούτε οι υπόλοιποι ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΣΚΎΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!

    ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ! Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ! Η ΣΠΙΘΑ ΑΝΑΨΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΥΡΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ!!!!

    Ο 2μότης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προς τον σχολιαστή που αναφέρεται στα τροχαία. Την γνωρίζουμε την δυστηχή ιστορία του Εθνικού μας δικτύου και ειδικά του Μαλιακού και των Τεμπών. Και γιαυτό φωνάζαμε, μαζεύαμε υπογραφές και αγωνιζόμασταν όλα αυτά τα χρόνια να μας ακούσει η Κυβέρνηση και να διαθέσει επιτέλους τα χρήματά ΜΑΣ στην κατασκευή σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Και επιτέλους, για κάποιο λόγο εισακουστήκαμε και φτιάχτηκε το μεγαλύτερο κομμάτι του. Και μόλις είμασταν έτοιμοι γεμάτοι χαρά να τον καρπωθούμε, η Κυβέρνηση παραχωρεί την εισπρακτική δυναμική του (χάνοντας το ίδιο το Κράτος ένα από τα πιο μεγάλα και καθαρά έσοδά του) σε ιδιωτική εταιρεία και μάλιστα Ισπανική, λέγοντας σε όλους εμάς που τον φτιάξαμε, να πάτε από τους παράδρομους για να συνεχίσετε να σκοτώνεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠ΄ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΝΤΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ 'ΝΕΑ ΟΔΟΣ'!
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΤΟΝ ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ(ΠΡΙΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ) ''ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΝ'' ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ...
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΦΑΓΑΚΙ ΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συγνωμη εσεις που δεν πληρωνεται γιατι πατε απο αθηνα με την νεο και δεν πατε απο την παλια χωρις διοδια
    σκεψεις ενος χαζου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θα πήγαινα από τη παλιά το 1960.. επειδή η εθνική φτιάχτηκε τη δεκαετία του 1960 θα πάω από το παθε και δε θα πληρώσω... σκέψεις ενός νοήμωνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. διαβασα ολα τα σχολια και πρεπει να πω οτι αυτα του φιλου που προσπαθει να μας πεισει οτι πρεπει να πληρωνουμε διοδια ειναι πραγματικα τραγικα.
    θα τον δικαιολογουσα αν εγραφε τα σχολια αυτα κατα την ωρα εργασιας του σε καποιο γραφειο της νεας οδου,δικαιολογοντας τα 620 ευρω.αλλα αν πραγματικα πιστευει αυτα που γραφει,τοτε ειναι ενας απο τους χιλιαδες λογους που βρισκεται η χωρα μας σε τετοια κατασταση.λυπαμαι πραγματικα.
    οσο για τις φωτογραφιες,να μας δειχνετε με ενα τροπο ποια μας τραβαει για να χαμογελαμε.
    την κυριακη σε τραγανα και μωλο θα παρετε την απαντηση σας στους αστειους εκφοβισμους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. προς γραφείο τύπου: όπως είδες η προπαγάνδα σου έγινε..σκόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το γραφείο τύπου σιώπησε για να το παίξει σκληρός εργαζόμενος σε ταμείο διοδίων το πρωϊ!!! στο καλό και να μας γράφεις..( το νούμερο με τη κάμερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.