26 Ιανουαρίου 2011

«Στροφή» στα βιολογικά προϊόντα

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές προτιμούν πλέον τα βιολογικά προϊόντα στις αγορές τους όπως προκύπτει την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και του Κέντρου Αειφορίας (CSE) με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πανελλαδικό δείγμα 700 ατόμων και στα συμπεράσματά της αναφέρεται ότι το 57,2% των καταναλωτών προτιμά βιολογικά προϊόντα, ενώ ένα 52,3% άλλαξε τη μάρκα του προϊόντος που αγόραζε, επιλέγοντας ένα φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν.

Η έρευνα πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και αποτυπώνει την[.....]

καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 2 Μαρτίου 2011 και η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).

skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.