16 Ιανουαρίου 2011

Τα «άκουσε» χοντρά η Τόνια Αντωνίου για τα διόδια

Από www.paratiritisfthiotidas.gr
Στη Λαμία συναντήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου τα μέλη των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια από τη Φθιώτιδα, προκειμένου να οργανώσουν το πλαίσιο δράσεων του κινήματος «Δεν πληρώνω» στο μέλλον. Το «παρών» έδωσαν παράλληλα και μέλη άλλων περιοχών, κυρίως από την Αττική. Για περίπου δύο ώρες τα πράγματα κυλούσαν ήρεμα, μέχρι να ανέβει στο βήμα η βουλευτής Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ, Τόνια Αντωνίου.
Η βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος τόνισε αρχικά ότι αποτελεί αναγκαιότητα η δημιουργία κινημάτων από τα κάτω. «Η Φθιώτιδα και η Πιερία πλήττονται περισσότερο. Είναι ένα θέμα που έχω αναδείξει από το 2007» ανέφερε αρχικά. Τότε πολλά ήταν τα μέλη που θυμήθηκαν ότι η κ. Αντωνίου είχε ψηφίσει ως βουλευτής αντιπολίτευσης τις συμβάσεις, αλλά και το μνημόνιο ως κυβέρνηση. «Το θέμα είναι ότι τα ψηφίσατε, τι μας λέτε τώρα;» φώναξε ένας εκ των παρευρισκομένων.

Η πρώτη αυτή αντίδραση εξαγρίωσε[.....](Click στο διαβάστε περισσότερα για να δείτε το βίντεο)

και άλλους στην αίθουσα… «Γιαούρτι θέλετε», «έξω, έξω, δεν σας θέλουμε», «είστε υπάλληλοι των τραπεζών, εμείς δεν πουλιόμαστε», ήταν μερικά απ’ αυτά που άκουσε η κ. Αντωνίου. «Αντιλαμβάνομαι την αγανάκτησή σας. Είμαι εδώ για να ακούσω τις απόψεις σας», συνέχισε η βουλευτής σε κλίμα έντασης για να πει πριν κατέβει από το βήμα «περίμενα το κίνημα να είναι πιο δημοκρατικό».

Το λόγο μετά την κ. Αντωνίου πήρε το μέλος του συντονιστικού επιτροπών αγώνα κατοίκων και φορέων Β. Αττικής, και μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού, Λεωνίδας Παπαδόπουλος, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ήρθαν εδώ αυτοί που έκαναν παρθενοραφή αφού ψήφισαν μνημόνια και συμβάσεις, αλλά θα μας βρουν απέναντί τους. Έχουν θράσος να μιλάνε για αλληλεγγύη αυτοί που αποτελούν το πολιτικό προσωπικό των εργολάβων. Οι πολιτικοί έγιναν Φιλιππινέζες των εργολάβων για να μας τα παίρνουν. Οι μέρες τους είναι μετρημένες. Τώρα ξεκινά ο αγώνας. Θα γίνουμε τσουνάμι που θα τους ανατρέψει. Πολιτικοί που εκφράζουν τν πολιτική ανικανότητα να παραιτηθούν, να ζητήσουν συγγνώμη που ψήφισαν και μετά να έρθουν εδώ να μιλήσουν! Δεν κάνουμε διάλογο με κυβερνητικούς. Διεκδικούμε στον δρόμο», υπογράμμισε ο κ. Παπαδόπουλος.

Την αγανάκτηση αιτιολόγησε και το μέλος της επιτροπής Τραγάνας, Σταύρος Κολιοφούτης. «Είναι αλήθεια ότι πριν 16 μήνες ξεκινήσαμε μαζί με την κ. Αντωνίου. Δεν ζητήσαμε όμως εκπροσώπηση για παράπλευρους, χιλιομετρική απόσταση και ειδική συζήτηση μόνο για τη Φθιώτιδα. Το εθνικό δίκτυο το πληρώσαμε και είναι δική μας περιουσία. Για άλλα πράγματα ζητήσαμε να μας εκπροσωπήσετε στη βουλή κ. Αντωνίου. Μαζί ξεκινήσαμε και χώρια καταλήξαμε», επισήμανε. Είχε προηγηθεί η ομιλία του Κώστα Φωτάκη από την Αθήνα ο οποίος… «ζέστανε» την ατμόσφαιρα τονίζοντας πως σε λίγο «δεν θα πληρώνουμε ούτε ΔΕΗ, ούτε νερό»

17 σχόλια:

  1. Οταν δεν αφήνεις τον άλλο να μιλήσει και να εκφράσει τη δική του άποψη, αυτό είναι δεν απλά αντιδημοκρατικό όπως είπε η Τόνια, αλλά φασιστικό. Τι να περιμένει κανείς όμως όταν το "κίνημα" ειναι καπελωμένο απο το ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επειδή μιλάς σα γραφείο τύπου νεας οδού άκου: δημοκρατικό είναι να ανοίξουν ένα κοινό λογαριασμό με καταθέσεις των βουλευτών που ψήφισαν τη σύμβαση παραχώρησης και από αυτόν να πληρώνονται τα διόδια για όλους τους υπόλοιπους κατοίκους της χώρας!! άντε που μου θυμήθηκες και τη δημοκρατία όταν σε συμφέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από δημοκρατία δεν ξέρεις, αλλά την προβοκάτσια την έχεις σπουδάσει!
    Αν θές όλοι οι άλλοι να σκάνε και να το βουλώνουν, τότε ακόμα κι αν έχεις σε κάτι δίκιο το χάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επειδή ξέρω δόξα τω θεώ από δημοκρατία οι λύσεις είναι δύο κατ΄ εμέ: 1. βγαινουν και οι 300 που ψήφισαν αυτή τη παπαριά και ζητάνε συγνώμη, και 2. ζητάνε τροποποίηση της σύμβασης με ανοιχτή ψηφοφορία στη βουλή ώστε να φανεί ποιοι φοράνε παντελόνια και ποιοι στριγκάκια!! να βγει ρε φίλε να πει ΤΙ η τόνια; ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;( Άσχετο το γεγονός ότι είναι αυτή που γνωρίζει περισσότερο το θέμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κίνημα κατά των διοδίων δεν ζητάει τροποποίηση καμίας σύμβασης. Έχει υιοθετήσει τη λογική, που είναι επίσημη θέση του ΚΚΕ, ότι δεν πρέπει τα δημόσια έργα να γίνονται με συμβάσεις παραχώρησης απο ιδιώτες, αλλά να κατασκευάζονται από το κράτος. Αυτή η λογική βέβαια είναι εκτός τόπου και χρόνου. Αλλά ακόμα και αν γινόταν έτσι ποιος ήταν αυτός που θα πλήρωνε το κόστος, αν όχι οι φορολογούμενοι. Χωρίς να γίνομαι αυτόκλητος υπερασπστής κανενός, γιατί ούτε το δικαιούμαι, ούτε μιλάω εξ ονόματος ΚΑΝΕΝΟΣ, αυτό που έχω αντιληφθεί και από τις δηλώσεις της κ.Αντωνίου, είναι ότι ΑΛΛΟ ψήφισε η βουλή και ΑΛΛΟ εφάρμόζεται. Κατά την άποψή μου οι στόχοι του κινήματος των διοδίων είναι λάθος και δεν βοηθούν σε καμιά λύση. Το κίνημα έπρεπε να διεκδικεί δύο πράγματα: 1) τη μείωση των διοδίων σε καιρό οικονομικής κρίσης, 2) την εφαρμογή των συμβάσεων που προβλέπουν χρέωση σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που διανύει κάποιος και 3) την κατασκευή εναλλακτικών δικτύων για τις εσωτερικές μετακινήσεις των κατοίκων ενός νομού. Το 2 και το 3 σήμερα δεν γίνονται με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζεται η νομοθεσία και φυσικά οι συμβάσεις που ψήφισε η Βουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και συμπληρώνω επίσης, οτι αυτό που προτείνεις εσύ δεν ειναι σε καμία περίπτωση η πρόταση του κινήματος κατά των διοδίων. Καλό είναι να συζητάμε με επιχειρήματα και όχι με αλλαλαγμούς, ούτε και για εσώρουχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολοκλήρωση παραδρόμων, μείωση 70% (είτε στο πλήθος σταθμών είτε στα τιμήματα). αν εσύ θέλεις τις συμβάσεις παραχώρησης υπό μορφή ΣΔΙΤ να σε στείλουμε στο μάκη για ...φροντιστήριο!!
    φέσια και ΣΔΙΤ μαζί δε γίνονται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρα συμφωνείς με τη διεκδίκηση για παράπλευρο και εναλλακτικό δίκτυο, συμφωνείς με τη διεκδίκηση για τη μείωση του τιμήματος των διοδίων και τελικά διαφωνείς με όλο το σκεπτικό του κινήματος κατά των διοδίων.
    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι με ποιο τροπο και τι πόρους προτείνεις να κατασκευάζονται έργα τέτοιου μεγέθους για τα οποία δεν φτάνουν ούτε 5 κρατικοί προϋπολογισμοί!
    Και κάτι τελευταίο. Μάθε να συζητάς χωρίς να ειρωνεύεσαι τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. επειδή έχω άμεση σχέση με το κλάδο πιστεύω ότι η χώρα δε τους χρειάζεται ρε φίλε αυτούς τους δρόμους!!!! να σου δώσω πολύ απλό παράδειγμα: οδικό δίκτυο κρήτης κακό εως άθλιο. αν πας και κάνεις ένα γκάλοπ στη κρήτη ρωτώντας: θέλετα σαν έργο το Β.Ο.Α.Κ. (έτσι λέγεται) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ότι θα πληρώνει 12 ή 14 ευρώ για να πάει από χανια- ηράκλειο ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΦΙΛΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ!!!! Και για τη διαφάνεια που διέπει τέτοια έργα άσε με να ξέρω καλύτερα εγώ λόγω σχέσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. o 5:30 αποτυπώνει πλήρως την αλήθεια!! δε πάνε να πουλήσουν μαγκιά στους κρητικούς; θα στήσουν διόδια στη σπιναλόγκα και τη γαύδο για τα... ψάρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η απάντησή μου σε σένα "υπερασπιστή" των διοδίων και της Δημοκρατίας. Άκου ένα Δημοκρατικό: Όποιος θέλει να πληρώνει διόδια (εσύ) κι όποιος θέλει να ΜΗΝ πληρώνει (εγώ), σε δρόμους που έφτιαξα εγώ. Και μην προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις, "καπελώνοντας" το κίνημα λέγοντας ότι είναι απόψεις του ΚΚΕ. Αλήθεια έχεις τίποτα στο όνομά σου (σπίτι, αυτοκίνητο) να κάνουμε σύμβαση να μου το παραχωρήσεις να στο νοικιάζω; Θα σου κάνω κι έκτωση λόγω κρίσης. Θα σου δώσω και πατίνι ή αντίσκηνο για ενναλλακτική και θα εισπράττω από κανένα άλλο που γουστάρει να κοιμάται σπίτι σου ή να κάνει βόλτα με το αυτοκίνητό σου. Και μην τολμήσεις να διαμαρτυρηθείς, γιατί μπορεί να σε πουν και Κομουνιστή. Όσο για την κ. Αντωνίου αν ήθελε να υπηρετήσει τη Δημοκρατία να ψήφιζε αυτό που της επέβαλε ο λαός, που την έκανε αυτό που είναι κι όχι αυτό που της είπε το κόμα της και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο υπερασπιστής των διοδίων να γνωρίζει ότι οι παραχωρησιούχοι χεστήκαν για την ολοκλήρωση των παραδρόμων!!! ξέρεις πολλούς επιχειρηματίες εσύ να βγάζουν τα μάτια τους; άμα δε τους βάλει χέρι η πολιτεία δε γίνεται τίποτα!!! αλλά τι να περιμένεις τώρα από το ρέππα που δε δούλεψε ποτέ; το μαύρο που θα εισπράξει στη τρίπολη στις επόμενες εκλογές δε θα χει προηγούμενο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να γνωρίζετε ότι και οι παράδρομοι στη σημερινή τους μορφή δεν είναι λύση.Οι παράδρομοι των Εθνικών Δικτύων δεν είναι έτσι (βλέπε άλλες χώρες). Δεν είναι ο παράδρομος αγροτικός ή επαρχιακός δρόμος. Είναι παράλληλος του κεντρικού και μπορείς να κινείσαι σε αυτόν με μικρότερη ταχύτητα. ΟΧΙ με λιγότερη ασφάλεια. Εγώ για να πάω στη Λαμία στη δουλειά μου χωρίς να πληρώσω χρησιμοποιώντας τον παράδρομο που υπάρχει ή που θα ολοκληρωθεί, είναι μεγάλο στοίχημα κατά πόσο ασφαλής θα φτάσω, τη στιγμή που ανα 50 μέτρα κινδυνεύω να μου βγει κάποιο τρακτέρ ή κανα φορτωμένο αγροτικό ή δυσκίνητο μηχάνημα. Άλλο παράδρομος Εθνικού Δικτύου, άλλο αγροτικός δρόμος και άλλο επαρχιακός. Γι' αυτό πληρώνουμε τόσα χρήματα, μέσω των τελών κυκλοφορίας ή μέσω ποσοστού των ασφαλίστρων ή μέσω του ειδικού φόρου ανά λίτρο καυσίμου. Η τιμή του λίτρου βενζίνης από τον Άραβα μέχρι και τον βενζινοπώλη δεν ξεπερνά τα 58 λεπτά. Το ύπόλοιπο είναι χαράτσι της κυβέρνησης. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έχεις δίκιο αλλά ρε φίλε εδώ θα μας πρήξουν τα συκώτια για να ασφαλτοστρώσουν 2,5 χλμ στα μαντριά για να ολοκληρωθεί ο παράδρομος στα διοικητικά όρια του δήμου μας!!! και όπως είπα και χτές: ΔΕ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗΜΑΤΑ ΔΙΟΔΙΩΝ!!! να πληρώνω εγώ διόδια για να γίνει η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ; ποτέ και σώσει να γίνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μοναδική λύση επι του θέματος είναι να ξηλωθούν τα διόδια όπου και αν βρίσκονται. Δεν πληρώνουμε σηκώνουμε τις μπάρες και περνάμε ελέυθερα! Οι δρόμοι ανήκουν στον λαό και όχι στο κεφάλαιο το πολυεθνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ...ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΨΙΜΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΑΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΨΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟ ΕΘΕΛΛΟΝΤΙΚΑ...ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΑ ΤΣΙΤΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΒΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ...ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ...ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ...ΑΡΑ ΣΥΜΠΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ...ΤΑ ΛΕΜΕ...ΓΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει σύγχρονο, παράπλευρο και ασφαλές οδικό δίκτυο. Το ίδιο έπρεπε να γίνει και στην Ελλάδα και στη Φθιώτιδα με βάση την ευρωπαϊκή και την ελληνική νομοθεσία, αλλά και τη σύμβαση παραχώρησης που ψήφισε η βουλή, αλλά ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ. Τα διόδια έπρεπε να λειτουργήσουν ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. Για να σταματήσει αυτό το παραμύθι, αν κάποιος αντιδρά στο παράπλευρο είναι είτε απληροφόρητος, είτε εκπρόσωπος της Νέας Οδού. Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες. Όσο για την κ. Αντωνίου όλος ο κόσμος ξέρει ότι μόνο αυτή εδώ και 4 χρόνια έθετε το θέμα των διοδίων όταν κανένας αλλος δεν μιλούσε. Τότε κάποιοι κάθονταν στον καναπέ τους και κάποιοι άλλοι έτρεχαν να χειροκροτήσουν το Χειμάρα και το Σουφλιά για να τους δώσουν καμιά δουλειά. Τώρα ξαφνικά "θυμήθηκαν" το πρόβλημα και τους φταίει τάχα μου η σύμβαση παραχώρησης. Λάθος στόχος και συνειδητά, για να μην γίνει το παράπλευρο που δεν το θέλουν με τίποτα οι εταιρείες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.