Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
23 Νοεμβρίου 2010
Τόνια Αντωνίου - Επαναφέρει το θέμα των διοδίων στο νομό Φθιώτιδας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-11-2010
Με επίκαιρη ερώτησή της προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου επαναφέρει το θέμα των διοδίων στο νομό Φθιώτιδας, που λειτουργούν χωρίς να έχει ακόμα κατασκευαστεί παράπλευρο και εναλλακτικό οδικό δίκτυο, όπως προβλέπεται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και αφού μιλάει για αδικία απέναντι στους πολίτες της Φθιώτιδας που είναι σήμερα αποκλεισμένοι μέσα στον ίδιο τους τον τόπο, ζητά μεταξύ άλλων να χορηγηθούν κάρτες ελεύθερης διέλευσης στους δημότες των περιοχών που λειτουργούν διόδια, μέχρι να κατασκευαστεί το παράπλευρο δίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα στην επίκαιρη ερώτησή της η βουλευτής αναφέρει:
Στο νομό Φθιώτιδας έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία τα μετωπικά διόδια Πελασγίας, Τραγάνας και Αγ. Τριάδας, καθώς και τα πλευρικά διόδια Τραγάνας, Θερμοπυλών και Μώλου, ενώ πρόκειται να[.....]
λειτουργήσουν τα διόδια Αγ. Παρασκευής και Λειανοκλαδίου. Έτσι η Φθιώτιδα γίνεται ο νομός με τα περισσότερα διόδια στη χώρα. Σύμφωνα με το νόμο και τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς προϋπόθεση για τη λειτουργία σταθμών διοδίων είναι η ύπαρξη παράπλευρου και εναλλακτικού δικτύου, ενώ οι τιμές των διοδίων πρέπει να αντιστοιχούν στα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός. Ωστόσο, αυτά δεν εφαρμόζονται με αποτέλεσμα η αδικία που υφίστανται σήμερα οι πολίτες της Φθιώτιδας να είναι μεγάλη και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, αναγκάζονται να πληρώνουν διόδια για τις εσωτερικές μετακινήσεις τους στο νομό, αλλά και μέσα στα όρια των δήμων τους και τελικά να είναι αποκλεισμένοι μέσα στον ίδιο τους τον τόπο, αφού δεν έχει κατασκευαστεί σύγχρονο και ασφαλές παράπλευρο οδικό δίκτυο. Προεκλογική δέσμευση του Υπουργείου ήταν η επαναδιαπραγμάτευση της Σύμβασης και η μείωση του τέλους διοδίων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Για ποιο λόγο δεν έχει κατασκευαστεί το παράπλευρο και εναλλακτικό οδικό δίκτυο και πώς λειτουργούν τα διόδια χωρίς την κατασκευή του.
2. Εάν ισχύει η δέσμευση για επαναδιαπραγμάτευση της Σύμβασης και μείωση του τέλους των διοδίων και εάν μέχρι να κατασκευαστεί το παράπλευρο δίκτυο θα δοθούν κάρτες ελεύθερης διέλευσης στους δημότες των περιοχών που λειτουργούν διόδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.