Από ανώνυμο σχολιασμό αναγνώστη
Η παρακάτω αγγελία είναι της εταιρείας ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. υπεύθυνη διαχείρισης και συντήρησης της Εθνικής οδού Αθηνών -Λαμίας.
Ερώτηση: Οι υπάλληλοι της εταιρείας που προσλήφθηκαν ως χειριστές κέντρου ελένχου κυκλοφορίας στην παράκαμψη Καμένων Βούρλων-Αγίου Κωνσταντίνου κατά την διάρκεια της προηγούμενης κυβέρνησης,είχαν τα απαιτούμενα προσόντα που αναγράφονται στην συγκεκριμένη αγγελία 11/10/2010;
Απάντηση: ΟΧΙ! Δεν είχαν και δεν έχουν καμία σχέση με Η/Υ,καμία σχέση ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά,καμία σχέση με Αγγλίκα.κάποιοι δεν εχούν τελειώσει καν την
υποχρεωτική εκπαίδευση! Το μόνο προσόν που είχαν ήταν:(1)οι πόλυ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες με πολυδιαφημισμένο βουλεύτη βολεύτη της Νέας Δημοκρατίας Φθιώτιδας.!!!
Η ΑΓΓΕΛΙΑ 11/10/2010
Nea Odos S.A., a joint venture of leading international construction companies, is a concessionaire of the Greek State for the design, finance, construction, operation and maintenance of IONIA ODOS MOTORWAY from Antirio to Ioannina, PATHE Motorway from Athens to lamia and PATHE connecting branch Schimatari – Chalkida.
ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Περιγραφή θέσης
ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τόπος Απασχόλησης: ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ, ΝΟΜΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Η θέση εργασίας αναφέρεται στον Υπεύθυνο του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Η εργασία είναι πενθήμερη με 8ωρες κυλιόμενες βάρδιες, πρωί – απόγευμα –βράδυ, Δευτέρα – Κυριακή με δύο ρεπό την εβδομάδα (κυλιόμενα).
Περιγραφή θέσης:Ο χειριστής κέντρου έλεγχου κυκλοφορίας έχει τις ακόλουθες βασικές αρμοδιότητες:
* Παρακολούθηση και έλεγχος της καλής κατάστασης των συστημάτων του ΚΕΚ μέσω των συστημάτων παρακολούθησης και τις οθόνες
* Παρακολούθηση και έλεγχος της ομαλής κυκλοφορίας των οχημάτων Συμμετοχή σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
* Αναφορά όλων των συμβάντων στον Προϊστάμενο βάρδιας ΚΕΚ
* Τον συντονισμό της ομάδας των οδηγών περιπολίας με σκοπό να υποστηρίξουν περιστατικά
*Τον έλεγχο της διευθέτησης της ομαλής κυκλοφορίας σε συνεργασία με τους οδηγούς περιπολίας και τους εργοδηγούς
*Τη διαχείριση των πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων
*Το συντονισμό με τους χειριστές ΚΕΚ σηράγγων για τη διασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
*Το χειρισμό της τηλεφωνικής υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης (1075) κατά τη διάρκεια της νυκτερινής βάρδιας.
Απαιτούμενα Προσόντα:
*Σχετική εμπειρία στο χειρισμό Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας
*Βασική γνώση ηλεκτρονικού ή ηλεκτρολογικού εξοπλισμού
*Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (με προτίμηση πάνω σε Σύστημα Ελέγχου και Μεταφοράς Δεδομένων SCADA)
*Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (πτυχίο Lower)
*(1)Πολύ Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες
*Ικανότητα εργασίας σε σύστημα κυλιόμενων βαρδιών
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ; ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε.;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.