21 Οκτωβρίου 2010

ΤΟΝΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ - αστικές συγκοινωνίες και διόδια


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 20-10-2010

Να ενισχυθούν και οι αστικές συγκοινωνίες της περιφέρειας κι όχι μόνο αυτές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ζήτησε, μεταξύ άλλων, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου για θέματα Οδικής Ασφάλειας, συγκοινωνιών και μεταφορών. Η κ. Αντωνίου τόνισε ότι ιδιαίτερα τώρα με την εφαρμογή του Καλλικράτη και τη συνένωση πολλών δήμων είναι ακόμη πιο αναγκαία η οικονομική στήριξη της αστικής συγκοινωνίας στην περιφέρεια και πρόσθεσε ότι, σύμφωνα με μελέτη που είχε γίνει από το ΠΑΣΟΚ, το κόστος μια τέτοιας επιδότησης θα έφτανε περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Επιπλέον, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αφού έθεσε για μία ακόμα φορά το θέμα των διοδίων και της απουσίας [.....]

παράπλευρου οδικού δικτύου στο νομό Φθιώτιδας και καταλόγισε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση και προσωπικά στον κ. Σουφλιά για την τοποθέτηση στο νομό τεσσάρων διοδίων για τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και ενός ακόμα για τον Ε65, χωρίς να κατασκευαστεί παράπλευρο οδικό δίκτυο και χωρίς να υπάρξουν αντιπλημμυρικά έργα, ζήτησε από τον Υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα να δηλώσει συγκεκριμένα στην Επιτροπή πώς ακριβώς πρόκειται να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα. Επίσης έθεσε ζήτημα εφαρμογής της αρχής της αναλογικότητας στην τοποθέτηση και πληρωμή των διοδίων, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Στην απάντησή του σχετικά με το θέμα των διοδίων ο Υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας, μεταξύ άλλων, ανέφερε:
«Αν υπήρχε πραγματικά κατάλληλο τοπικό δίκτυο το οποίο θα διευκολύνει τους πολίτες για τις μετακινήσεις τους μέσα στον αστικό ιστό, χωρίς να χρειάζεται δηλαδή να ανέβουν στον αυτοκινητόδρομο, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, όπως επίσης, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν είχαμε εγκαταστήσει ηλεκτρονικά διόδια ώστε καθένας να πληρώνει αναλόγως της απόστασης που διανύει, που χρησιμοποιεί δηλαδή τον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούμεθα, να κάνουμε και το παράλληλο δίκτυο και να προχωρήσουμε σε εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων. Πιστεύουμε ότι σε περίπου δύο χρόνια από τώρα όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στην Ελλάδα θα μπορούν να λειτουργούν με ηλεκτρονικά διόδια. Αυτός είναι ο σχεδιασμός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.