Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
08 Σεπτεμβρίου 2010
Συνέντευξη του Βαγγέλη Τετριμίδα
Βαγγέλης Τετριμίδας: «Έγινε νοικοκύρεμα στο δήμο Μώλου»
«Για μας σημασία δεν έχει να αναδειχτεί κάποιος πολιτικός χώρος αλλά να πάει μπροστά ο τόπος μας», τονίζει σε συνέντευξή του στον «Παρατηρητή» ο δήμαρχος Μώλου, Βαγγέλης Τετριμίδας, ο οποίος υπογραμμίζει με νόημα ότι «μέχρι και την τελευταία στιγμή ελπίζουμε να έχουμε τη στήριξη και από άλλους χώρους».
Καταρχάς πέστε μας σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία σύστασης του ψηφοδελτίου σας. Είστε έτοιμος, είναι ανανεωμένο το ψηφοδέλτιο και σε ποιο βαθμό;
Ευχαριστώ πολύ καταρχήν για την ευκαιρία που μου δίνεται να πω δύο λόγια για το Δήμο και τις προσεχείς εκλογές. Eμείς προχωράμε με τη συγκρότηση του ψηφοδελτίου που σε μεγάλο βαθμό θα είναι ανανεωμένο με ανθρώπους αξιόλογους, με γνώση, με ήθος, με ανιδιοτέλεια και με διάθεση προσφοράς, γιατί πιστεύω ότι οι νέοι Καλλικρατικοί δήμοι τους έχουν ανάγκη. Βέβαια στις κοινωνίες υπάρχει ένα πρόβλημα γιατί[.....]
πολλοί αξιόλογοι πολίτες δεν θέλουν να ασχοληθούνε με τα κοινά λόγω απαξίωσης της πολιτικής. Νομίζω όμως ότι το ψηφοδέλτιο θα είναι ότι καλύτερο και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα μπορώ να ανακοινώσω και ονόματα.
Σε ποια έργα δίνετε προτεραιότητα και πάνω σε ποιο πλάνο επίλυσής τους θα κινηθείτε;
Κοιτάξτε επειδή είμαστε εν μέσω οικονομικής κρίσης και τα χρήματα είναι περιορισμένα, το πρόγραμμα και οι στόχοι μας θα εξαρτηθούν από τις οικονομικές δυνατότητες. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι με τα υπάρχοντα χρήματα, με νοικοκύρεμα και καλή διαχείριση, η οποία δυστυχώς έλειψε στην Ελλάδα και για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, νομίζω ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε πράγματα άμεσα τα οποία έχουνε ανάγκη οι δημότες για τη βελτίωση της καθημερινότητας τους. Μιλάμε για ένα δήμο με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης που θα μπορεί με τη προσπάθεια όλων μας να γίνει ένας εκ των καλυτέρων δήμων στην Ελλάδα.
Έχετε σκεφτεί πως θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα τουριστικά η περιοχή, π.χ. καθαρισμός παραλιών ή ιαματικές πηγές;
Οι ιαματικές πηγές είναι ένα πρόβλημα. Πρέπει να αναπτυχθούν ώστε να είναι πόλος έλξης ανθρώπων οι οποίοι θα τα χρησιμοποιήσουν. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να δούμε στην πορεία. Ήδη συντάσσουμε πρόγραμμα ανάπτυξης του διευρυμένου Δήμου τέτοιο που θα είναι υλοποιήσιμο. Το πρόγραμμα αυτό θα κυκλοφορήσει σύντομα. Η τακτική μας θα είναι ότι θα προγραμματίσουμε και θα παλέψουμε για αυτά που έχουν προτεραιότητα. Δε θα τάξουμε εκατό έργα και να κάνουμε ένα. Καλύτερα νομίζω είναι να πούμε δέκα τα σημαντικότερα και να τα υλοποιήσουμε.
Ένα απ’ τα μεγαλύτερα προβλήματα που θα έχετε να αντιμετωπίσετε σαν αυριανός δήμαρχος είναι ότι το γυμνάσιο – λύκειο Καμ. Βούρλων στεγάζεται σε κοντέινερ. Έγιναν συζητήσεις και με τον υπουργό, δόθηκαν διαβεβαιώσεις αλλά τελικά έμειναν τα λόγια και οι υποσχέσεις. Τι θα κάνετε εσείς για να λυθεί αυτό το ζήτημα;
Από ότι γνωρίζω υπάρχει ένα πρόβλημα με οικόπεδο για κατασκευή νέου σχολικού κτιρίου. Παρόλα αυτά όμως το Γυμνάσιο Καμένων Βούρλων των έξι τμημάτων τακτοποιείτε πλέον σε έξι αίθουσες κανονικές, το δε Λύκειο των οκτώ τμημάτων τακτοποιείται σε τρεις αίθουσες κανονικές στο κτίριο και πέντε αίθουσες στις νέες προκατασκευασμένες αίθουσες. Θα δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε το θέμα γενικότερα σε συνεννόηση με την εκπαιδευτική κοινότητα.
Πρόσφατα ήρθε στην επιφάνεια το θέμα επενδύσεων Ασιατών στα Καμένα Βούρλα. Ποια είναι η άποψή σας για το ζήτημα αυτό;
Ό,τι είναι ελαφρύτερο από το νερό έρχεται πάντα στην επιφάνεια και σαφώς δεν μπορώ να σας πω τίποτε για ένα θέμα που προέκυψε μέσα από ανώνυμους κύκλους. Όταν γνωρίζω κάτι για επενδύσεις που πρόκειται να γίνουν στα γεωγραφικά όρια του δήμου, το γνωστοποιώ τουλάχιστον στο Δ.Σ. Από ότι γνωρίζω κανείς από το Δ.Σ των Καμένων Βούρλων δεν γνωρίζει κάτι γύρω από αυτό. Υποψίες δημιουργεί και η χρονική συγκυρία «προεκλογική» κατά την οποία προέκυψε το θέμα, οπότε άνθρακας ο θησαυρός. Μέχρι στιγμής στην περιοχή οι μόνοι Ασιάτες που έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους είναι μερικές δεκάδες συμπαθείς μικροπωλητές, που διατρέχουν αρκετές φορές την παραλιακή ζώνη. Αν πάντως είναι να έρθουν επενδυτές και να επενδύσουν σε τομείς που η τοπική κοινωνία θέλει να αναπτυχθεί τότε είναι όλοι καλοδεχούμενοι είτε είναι Ασιάτες, είτε Αυστραλοί είτε Αμερικάνοι.
Ο διευρυμένος δήμος Μώλου – Αγ. Κων/νου είναι έτοιμος να υποδεχτεί τον Καλλικράτη; Μεγαλώνει ο δήμος, μεγιστοποιούνται όμως και τα υπάρχοντα χρέη.
Ο διευρυμένος δήμος πλέον πιστεύω ότι θα είναι έτοιμος να δεχτεί τον Καλλικράτη. Εξάλλου πάντα ήμουν υπέρ των μεγάλων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά θα χρειαστεί δουλειά και κυρίως οργάνωση. Όσον αφορά όμως τα χρέη αυτό είναι ένα πρόβλημα. Τα χρέη κύριε Σφέτσα είναι δύο κατηγοριών: Είναι τα χρέη από τα δάνεια που έχει συνάψει ο κάθε δήμος και δεύτερον τα χρέη προς τρίτους (προμηθευτές, εργολάβους, προσωπικό). Τα χρέη των δανείων τα γνωρίζουμε, τα άλλα χρέη προς τρίτους τα γνωρίζει καλύτερα ο κάθε δήμαρχος για το δήμο του. Αλλά νομίζω ένας έλεγχος από τη κεντρική διοίκηση -κάτι που εγώ το ζητώ από τότε που ανέλαβα αλλά δυστυχώς δεν έγινε- θα διαπιστώνονταν τα μεγέθη για να γνωρίζει ο κόσμος που πηγαίνουν τα χρήματα.
Για τον δικό μου δήμο θέλω να πω κάτι επιγραμματικά γιατί στις επόμενες ημέρες θα δοθεί στη δημοσιότητα πλήρης ενημέρωση για τα οικονομικά από εφαρμογής του «Καποδίστρια». Εξάλλου την καλύτερη απάντηση για τη διαχείριση του δήμου Μώλου την δίνουν οι διάφοροι τρίτοι που συναλλάσσονται με το Δήμο καθώς επίσης και οι εργαζόμενοι. Συγκεκριμένα ο Δήμος Μώλου έχει ένα μεγάλο χρέος λόγω δανείων που είχαν συναφθεί τις προηγούμενες τετραετίες (2.000.000 ευρώ από το 1996 έως το 2002 και 1.280.000 ευρώ από το 2003 έως το 2006). Σύνολο 3.280.000 ευρώ με ετήσια δόση αποπληρωμής περίπου 370.000 ευρώ. Εμείς όταν αναλάβαμε την 1/1/2007 επειδή στο ταμείο το υπόλοιπο ήτανε 22.000 ευρώ προχωρήσαμε στη λήψη δύο δανείων 150.000 ευρώ και 200.000 ευρώ για να καλύψουμε άμεσες λειτουργικές δαπάνες και μισθοδοσία προσωπικού. Σημειωτέων ότι το δάνειο των 150.000 ήδη έχει αποπληρωθεί. Συνεπώς το χρέος των δανείων που αναφέρονται για το Δήμο Μώλου είναι αυτό που δημιουργήθηκε από τα παλιά δάνεια των 3.280.000 ευρώ. Έγινε νοικοκύρεμα στο δήμο Μώλου, δε χάθηκε ούτε ένα ευρώ αλλά διαχειριζόμενοι σωστά μόνο τους θεσμοθετημένους πόρους ΚΑΠ και ΣΑΤΑ χωρίς άλλα έσοδα καταφέραμε να ξεχρεώσουμε το δήμο από χρέη παρελθόντων ετών ύψους 723.000 ευρώ. Εκκρεμούν ακόμη δικαστικές αποφάσεις και έχουμε και χρήματα και μπορέσαμε και προχωρήσαμε στην εκτέλεση έργων που και για αυτά θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες αναλυτική κατάσταση
Εκτός των νεόκτιστων στην Αγ. Τριάδα και τα παράπλευρα στην έξοδο για Μπράλο, διόδια κατασκευάζονται και στη δική σας έξοδο από την εθνική οδό. Τελικά με τα διόδια θα πληρώνετε και την κίνησή σας από χωριό σε χωριό. Θα ήθελα την άποψή σας επί του θέματος.
Νομίζω ότι στη Φθιώτιδα τα διόδια είναι υπερβολικά και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο. Είμαστε αντίθετοι με τα διόδια. Στη περίπτωση δε τη δική μας στην Αγία Τριάδα και στην έξοδο του Μώλου δεν θα πρέπει να λειτουργήσουν διότι υπάρχουν τεράστια προβλήματα και παραλήψεις. Δεν έχουν γίνει οι παράδρομοι πλήρεις και ασφαλείς, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη μέχρι τη Λαμία και η ΠΑΘΕ, δεν έγινα τα αντιπλημμυρικά και οι κόμβοι. Δηλαδή δεν έχουμε αποφύγει εξ ολοκλήρου το φονικό πέταλο του Μαλιακού και τα διόδια στήνονται. Δεν έχουν λογική αυτά τα πράγματα. Υποχρεώνονται οι πολίτες να πληρώσουν έργα που δεν έχουν γίνει και που δεν ξέρουν αν θα τελειώσουν και πότε.
Τα «Θερμοπύλια» τελείωσαν αλλά διοργανώθηκαν από άλλο δήμο. Σας πικραίνει το γεγονός ότι δεν υφίσταται δήμος Θερμοπυλών στην περιοχή μας;
Ε, ναι… Είναι μια ιστορία που έχει στεναχωρήσει τους δημότες του Μώλου γιατί τα Θερμοπύλια από πολύ παλιά ανήκαν στο Μώλο. Το 1835 συστάθηκε ο Δήμος Θερμοπυλών με έδρα το Μώλο. Ήταν λοιπόν κομμάτι του Μώλου οι Θερμοπύλες για αυτό εξάλλου στο Μώλο έχουμε Ειρηνοδικείο Θερμοπυλών, Αστυνομικό Τμήμα Θερμοπυλών, Υποθηκοφυλακείο Θερμοπυλών, Αγρονομείο Θερμοπυλών, Δορυφορικό Σταθμό Θερμοπυλών. Αλλά εκτός αυτών θα έπρεπε να υπάρχει Δήμος με την ονομασία «Θερμοπυλών» ανεξάρτητα από την έδρα γιατί αυτό το όνομα είναι πασίγνωστο σε όλο τον πλανήτη και η έλλειψή του αδικεί την ιστορία μας. Νομίζω ότι το λάθος έγινε το 1998 με τον «Καποδίστρια» που το χωριό Θερμοπύλες ενσωματώθηκε στο Δήμο Λαμιέων. Έγινε προσπάθεια με τον Καλλικράτη αλλά η κυβερνητική απόφαση ήταν διαφορετική. Εν πάση περιπτώσει εμείς προχωράμε μαζί με τους άλλους δύο δήμους Καμένων Βούρλων και Αγίου Κωνσταντίνου με συνεργασία και καλή διάθεση να αναπτύξουμε την περιοχή και να προσφέρουμε στους δημότες ό,τι το καλύτερο.
Πως κρίνετε τη δυστοκία του ΠΑΣΟΚ να ορίσει υποψηφίους; Εσείς πάντως ήσασταν ο πρώτος που ανακοινώθηκε στο νομό με τη στήριξη του κυβερνώντος κόμματος. Νιώθετε κατά κάποιο τρόπο δικαιωμένος;
Κοιτάξτε, δικαιωμένος αισθάνομαι κυρίως από την μέχρι τώρα αποδοχή μου από τους δημότες. Όπως θα ξέρετε πρόσκειμαι στο ΠΑΣΟΚ αλλά κομματική ταυτότητα δεν έχω και το ψηφοδέλτιο μας όπως και στις προηγούμενες εκλογές θα αποτελείται από άξιους ανθρώπους που θα προέρχονται από όλους του πολιτικούς χώρους. Για μας σημασία δεν έχει να αναδειχτεί κάποιος πολιτικός χώρος αλλά να πάει μπροστά ο τόπος μας. Και η στήριξη από το ΠΑΣΟΚ βέβαια μας ικανοποιεί γιατί κάποιοι φαίνεται ότι αναγνωρίσανε το θετικό έργο μας στο δήμο Μώλου. Μέχρι και την τελευταία στιγμή ελπίζουμε να έχουμε τη στήριξη και από άλλους χώρους
47 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΤΕΤΡΙΜΗΔΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΩΛΟ.ΑΛΛΑ ΤΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΠΑΤΑΡΓΙΑ .ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΩΛΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα οσα λεει ειναι με στοιχεια..Αν λοιπον τα αμφισβητεις πηγαινε στο Δημαρχειο και κανε το..Ως προς το αν αναστηθει ο Παταργιας καποιοι μπορει να το ευχονται αλλα δυστυχως γι'αυτους μονο ο Λαζαρος αναστηθηκε..Τελειωσαν οι εποχες που καποιοι ειχαν το Δημο ως τραπεζα αναληψης χρηματων για τη μεγαλη ζωη τους
ΑπάντησηΔιαγραφήO Παταργιας εχει 10-15 ατομα χαμηλου επιπεδου τα οποια εχουν προσωπικο συμφερον απο αυτον..
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχναει οτι ο κοσμο2ς με το ζορι τον εβγαλε Δημαρχο το 98...Ξεχναει οτι συνετριβη το 2002...Ξεχναει οτι το 2006 υποστηριζοντας με παθος τον Γαλανη,αυτος εχασε με 440 ψηφους..Οπως λεει κ ο 12.33,η μεγαλη ζωη δεν ξεχνιεται αυκολα..Δεν ξεχνουν ομως και οι δημοτες του Μωλου..
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ...
ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΣΤΗ 2Η ΚΥΡΙΑΚΗ...
Δεν θα υπαρξει δευτερη κυριακη παιδια..Απο την πρωτη θα εχει καθαρισει το ματς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να γίνεις ποιο σαφής σε παρακαλώ?? Ποιος θα πάρει δηλαδή 42-45 και δεν ξέρω πόσο ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ! ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΕΡΓΟ! ΔΕΜΑΤΣΟΥΛΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ, ΠΙΟ ΑΚΙΝΔΥΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήAνθρακες μονο βλεπει γυρω του ο ιδιοτελης -και μονο- διαχειρηστης της καμενης τετρετιας του δημου Μωλου. Πιστευει οτι, οπως λειτουργει ο ιδιος, λειτουργουν ολοι οι αυτοδιοικητικοι. Μονο να χρεωνει στο παρεθον ευθυνες μπορει ο "απραγος". Σε λιγο που θα αποτελει κι ο ιδιος παρελθον, ας παρακολουθησει τα δρωμενα ως θεατης, μηπως μαθει εστω κατι για το ρολο του εκαστοτε δημαρχου, αφου επι 4 ετη δεν πηρε ουτε ενα μαθημα. Ακομη Θερμοπυλια ονειρευεται τη στιγμη που ολα τα δεχτηκε "αμαχητι", ακομη και τα διοδια. Δεν ξερει ακομη τι χρειαζεται ο δημος Μωλου και θελει να αναλαβει το διευρημενο. Δεν ηξερε το αντικειμενο, πριν κι αυτο ειναι σεβαστο. Μα, να μη δινει λιγο φαια ουσια, επι 4 ετη, για να προσαρμοστει στο ρολο του, τον καθιστα πολυ μικροτερο των περιστασεων και ακρως επικινδυνο για το μελλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπι Τετριμιδα εγιναν τα εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Γηπεδο ποδοσφαιρου στην εδρα του Δημου
2.Αρχισε η κατασκευη κλειστου γυμναστηριου επισης στην εδρα του Δημου
3.Καινουριο-ΝΟΜΙΜΟ κτιριο στην παραλια Μωλου
4.Ασφαλτοστρωσεις σε ολα τα δημοτικα διαμερισματα
5.Δεξαμενη νερου στην Μενδενιτσα και αρχιζει στο Μωλο
6.Γηπεδο ποδοσφαιρου με χορτο στην Κομνηνα
7.Κατασκευη της τοποθεσιας ''ΒΡΑΧΟΣ''στη Μενδενιτσα.
8.Αρχιζει η κατασκευη γηπεδου ποδοσφαιρου στον ΑΓ.Σεραφειμ
Ξαναλεω,αυτα που δεν εγιναν ειναι:Δεν δοθηκε αντιδημαρχια στη Μακροπουλου και ο Γεωργαντζης δεν αυξησε το τραπεζικο του λογαριασμο,οπως εκανε τη τετραετια του κ.Παταργια...
Ολα τα παραπανω για σενα ειναι ''Μια καμενη τετραετια''..
Προφανως θεωρεις καλους Δημαρχους αυτους που τα ''βρισκουν'' με τους εργολαβους,αυτους που πηγαινουν σε ξενοδοχεια στην Αθηνα με τα λεφτα του Δημου,αυτους που μοιραζουν 60 κινητα σε κολλητους τους,αυτους που χτιζουν αυθαιρετα κτισματα στη παραλια..
Οσο για το αν θα ειναι παρελθον...ξαναλεω και σε σενα..μην επενδυεις και πολλα σ'αυτη τη προοπτικη,θα πληγωθεις..
Ο κοσμος ξερει,ευτυχως,ποιος ειναι ο Τετριμιδας,τι εκανε και ποσο καλος Δημαρχος ειναι..
Οι εποχες που η παρεα του κυτταρου διοικουσε και ειχε το Δημο ως τραπεζα αναληψης χρηματων για τη μεγαλη και ακριβη ζωη τους εχει περασει ανεπιστρεπτι..
Καραγκιοζάκο κόλλησε η κασέτα σου. Η κακοήθειά σου εκπροσωπεί το δήμαρχό σου? Αν ναι, τότε σωστά λένε ότι πλαισιώνεται μόνο από κάφρους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα είναι απλά, πολύ απλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάκης έχει ακόμα δύο-τρεις μήνες να κάνει τον Δ¨ημαρχο. Όλα τελείωσαν παρά τις απειλές και τα ψέματα.
Αν ενισχυθεί το ψηφοδέλτιο του Τετριμιδα σε Αγιο- Καμένα όπως φαίνεται να γίνεται, τα πράγματα απλά τελείωσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι πως ο Μάκης θα είχε και πάλι ελπίδες, αλλά λέμε.
Και δυστυχώς για αυτόν, δε του βγαίνει η κίνηση Παταργιά που θα κανε πιθανόν ζημιά στον Τετριμιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιθέτως κινείται η Δεξια για συνδυασμό της τελευταίας στιγμής, που θα κόψει τα υπάτα του Δήμαρχου-Μεσίτη.
Τώρα μάλλον θα δυσκολευτεί να κάνει και συνδυασμό. Κρίμα γιατί το πάλεψε πολύ.
Μαύρο στους κατασκευαστές, συμφωνώ και γω. Οχι άλλη αυθαιρεσία, όχι άλλος βιασμός της πόλης μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Κ.Β. ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΙΣΗ: ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάκης 5.20 έκανε τον Δήμαρχο δεν ήταν,γιατί όλη την ημέρα ήταν και είναι στην καφετέρια με τους κολλητούς και Δήμαρχος ήταν η Μίνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς αυτήν δεν πήγαινε πουθενά και χωρίς να το γνωρίζει και να το εγκρίνει δεν έκανε τίποτα.
Από την Μίνα έπαιρναν οδηγίες οι αντιδήμαρχοι και πρόεδροι,λες και ήταν η Χίλιαρι του Δήμου.Άσε οι δημοτικοί σύμβουλοι εκτελούσαν πιστά τις διαταγές της και έτρεχαν πίσω της.
Κρίμα και κατάντια γιά μερικούς τουλάχιστον όπως ο Πλατανιάς που ξευτελίσθηκε οι δάσκαλοι Τρίγκας και Μουρτζούνης,[που την τελευταία στιγμή διεσώθηκαν] και που από αυτούς που ήταν και του πανεπιστημίου οι Δημότες περίμεναν πολύ περσσότερα.
Η Μίνα τους ΄΄πήρε το ***** και τους ***** ******΄΄
Επι Τετριμιδα εγιναν τα εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Γηπεδο ποδοσφαιρου στην εδρα του Δημου
2.Αρχισε η κατασκευη κλειστου γυμναστηριου επισης στην εδρα του Δημου
3.Καινουριο-ΝΟΜΙΜΟ κτιριο στην παραλια Μωλου
4.Ασφαλτοστρωσεις σε ολα τα δημοτικα διαμερισματα
5.Δεξαμενη νερου στην Μενδενιτσα και αρχιζει στο Μωλο
6.Γηπεδο ποδοσφαιρου με χορτο στην Κομνηνα
7.Κατασκευη της τοποθεσιας ''ΒΡΑΧΟΣ''στη Μενδενιτσα.
8.Αρχιζει η κατασκευη γηπεδου ποδοσφαιρου στον ΑΓ.Σεραφειμ
Ξαναλεω,αυτα που δεν εγιναν ειναι:Δεν δοθηκε αντιδημαρχια στη Μακροπουλου και ο Γεωργαντζης δεν αυξησε το τραπεζικο του λογαριασμο,οπως εκανε τη τετραετια του κ.Παταργια...
Ολα τα παραπανω για σενα ειναι ''Μια καμενη τετραετια''..
Προφανως θεωρεις καλους Δημαρχους αυτους που τα ''βρισκουν'' με τους εργολαβους,αυτους που πηγαινουν σε ξενοδοχεια στην Αθηνα με τα λεφτα του Δημου,αυτους που μοιραζουν 60 κινητα σε κολλητους τους,αυτους που χτιζουν αυθαιρετα κτισματα στη παραλια..
Οσο για το αν θα ειναι παρελθον...ξαναλεω και σε σενα..μην επενδυεις και πολλα σ'αυτη τη προοπτικη,θα πληγωθεις..
Ο κοσμος ξερει,ευτυχως,ποιος ειναι ο Τετριμιδας,τι εκανε και ποσο καλος Δημαρχος ειναι..
Οι εποχες που η παρεα του κυτταρου διοικουσε και ειχε το Δημο ως τραπεζα αναληψης χρηματων για τη μεγαλη και ακριβη ζωη τους εχει περασει ανεπιστρεπτι..
Παρεπιπτοντως,αυτα που αναφερω ειναι συμπερασματα που εχω βγαλει βλεποντας και ακουγοντας..Αν δεν σου αρεσουν,πηγαινε για καφε στο κυτταρο μαζι με τα λαμογια
Ρε παιδια σταματηστε να λετε οτι ο Παταργιας θα κανει κακο στο Τετριμιδα...Καλο θα του εκανε αν κατεβαινε..Στο Μακη θα εκανε ζημια και μαλιστα τετοια ζημια που μπορει και να μην κατεβαζε ψηφοδελτιο..Αυτοι που θα ψηφιζαν Παταργια,εαν κατεβαινε,θα ψηφισουν Αντωνιου τωρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήRe makaka propagandisth 12:13 to empedwsame!!! O Tetrimidas ekane se mia tetraetia ghpeda se ola ta xwria tou Mwlou!!! Apo auta doksa to theo sta Kamena Kai ston Agio exoume...
ΑπάντησηΔιαγραφήDen mas endiaferoun pleon ta ghpeda palikarades mou, erga ousiastika kai erga pou tha dosoun othisi sthn touristiki anaptyksh...
Ksypnate geladiaaaa...
Ο Παταργιας και ο Τετριμιδας εχουν λυσει το βιοποριστικο τους προβλημα με τον Α ή Β τροπο!!!!Εσεις ολοι που ασχολειστε το εχετε λυσει???
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι δυο ψηφιστηκαν απο καποιο αριθμο δημοτων και εγιναν δημαρχοι!!!Δεν κατελαβαν το δημαρχιακο θωκο με ετσι θελω!!!Οι δημοτες Μωλου εδω και δεκαετιες εχουν τον δημαρχο που τους αξιζει!!!Ψηφιζουν παντα με γνωμονα το ιδιον συμφερον, οπως αλλωστε και στις εθνικες εκλογες!!!
ΠΡΟΣ 1:24
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΛΕΙΣ;
ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΤΕΛΟΣ!!!!
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ (ΑΣ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΠΟΥΛΗΤΑ) ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ!!!
ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΛΥΣΗ ΨΑΧΝΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ!!
ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ I.Q, MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΠΑΜΠΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΘΑΝΑΣΑΚΗ???? ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ Ο ΡΟΥΛΗΣ, ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΗΘΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ σωστός ο φίλος ποιο πάνω.τον είδαμε κ τον τετριμηδα πόσο καλός δήμαρχος είναι.άντε για να χορέψει κάνα τσάμικο έξω στην πλατεία κ για να φάει κάνα δυο κιλά παιδάκια μαζί με τους μπουλιδες όλους που μαζεύει σε εκείνο το μεγάλο το τραπέζι σε κάθε εκδήλωση καλός είναι!!!!!ο δήμος δεν είναι στρατός ούτε οι δημότες στρατιοτακια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπι Τετριμιδα εγιναν τα εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Γηπεδο ποδοσφαιρου στην εδρα του Δημου
2.Αρχισε η κατασκευη κλειστου γυμναστηριου επισης στην εδρα του Δημου
3.Καινουριο-ΝΟΜΙΜΟ κτιριο στην παραλια Μωλου
4.Ασφαλτοστρωσεις σε ολα τα δημοτικα διαμερισματα
5.Δεξαμενη νερου στην Μενδενιτσα και αρχιζει στο Μωλο
6.Γηπεδο ποδοσφαιρου με χορτο στην Κομνηνα
7.Κατασκευη της τοποθεσιας ''ΒΡΑΧΟΣ''στη Μενδενιτσα.
8.Αρχιζει η κατασκευη γηπεδου ποδοσφαιρου στον ΑΓ.Σεραφειμ
Ξαναλεω,αυτα που δεν εγιναν ειναι:Δεν δοθηκε αντιδημαρχια στη Μακροπουλου και ο Γεωργαντζης δεν αυξησε το τραπεζικο του λογαριασμο,οπως εκανε τη τετραετια του κ.Παταργια...
Ολα τα παραπανω για σενα ειναι ''Μια καμενη τετραετια''..
Προφανως θεωρεις καλους Δημαρχους αυτους που τα ''βρισκουν'' με τους εργολαβους,αυτους που πηγαινουν σε ξενοδοχεια στην Αθηνα με τα λεφτα του Δημου,αυτους που μοιραζουν 60 κινητα σε κολλητους τους,αυτους που χτιζουν αυθαιρετα κτισματα στη παραλια..
Ο κοσμος ξερει,ευτυχως,ποιος ειναι ο Τετριμιδας,τι εκανε και ποσο καλος Δημαρχος ειναι..
Οι εποχες που η παρεα του κυτταρου διοικουσε και ειχε το Δημο ως τραπεζα αναληψης χρηματων για τη μεγαλη και ακριβη ζωη τους εχει περασει ανεπιστρεπτι..
Στο κυτταρο για καφε τωρα..
προς 9:00
ΑπάντησηΔιαγραφήέγινε το εξής για να μη ξεχνιέσαι:
ανοχή στον έμμισθο ωσεί παρών δημοτικό σύμβουλο από τον άγιο σεραφείμ!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΤΗ ΧΡΥΣΟΦΟΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑ . ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΘΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΩΡΟΥΝΕ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΙΖΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΗΜΟ . ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ . ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΩ ΠΟΛΙΤΗ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΘΑΡΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΑΦΟΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΝΔΕΝΙΤΣΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΓΗΣΟΥΝ . ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΑΦΘΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ
Τόσα χρόνια που είναι ο Φαφούτης??? Άφθαρτος είναι και ο μπαρμπέρης της γειτονιάς, γιατί δεν έχει ασχοληθεί ποτέ. Έχει όμως την αξιοπρέπεια να μην ανακατεύεται στα καλά καθούμενα σε χωράφια που δε γνωρίζει. Ο Μακρυνίτσας από που ξεφύτρωσε στον δημοτικό στίβο? Έχει καμία προϋπηρεσία? Αν είναι έτσι, να μην ασχοληθεί κανείς με τα κοινά και όταν μυρίζεται μάσα, να έρχεται ως άφθαρτος και να το παίζει σωτήρας για τον τόπο. Αν δεν πιει το γαλατάκι του έκαστος εξ' αυτών δεν μπορεί να την πέσει απευθείας στα παϊδάκια! Δημητράκηδες, είστε ακόμη αγέννητοι για τέτοια πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον 1.41 ότι ήταν καλές περιπτώσεις και οι δύο κύριοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια η λογική, το συμφέρον και η πόλωση μερικών, τους βλέπει όλους ανίκανους και αγέννητους για την διοίκηση του δήμου.
Η απαξίωση όλων των άλλων πλιν του αρεστού μας(ή της τσέπης μας)είναι το σύνηθισμένο στις περισσότερες αναρτήσεις...
Ενώ φυσικά άλλοι σαν όσους ακούγονται σήμερα να καταφέρνουν να φτιάξουν ψηφοδέλτιο είναι οι σωτήρες του τόπου...
Παντως πιστεύω ότι δε περισσέυουν τέτοια άτομα είδικα αμα κοιτάξει κανείς στα υπάρχοντα δημοτικα συμβούλια και των 3 δήμων.
Μακάρι να βρίσκονται στα έδρανα του νέου δήμου και ας μην είναι δήμαρχοι.
Αυτό πιστεύω εγώ.
πρεπει να συνειδητοποιησουν οι τοπικοι άρχοντες ότι δε γίνεται να βολεύονται όλοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαρκετά!!!
ΦΙΛΕ 6.14 ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ;; . ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΜΑΣ ( ΓΡΑΨΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ ) . Ο ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΕΤΙΝΗΣ , ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΚΤΙΜΩ , ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ;; ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ;; .ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ;; ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΔΕΣ ( ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ;;; )ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ , ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ;; . Ο ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΤΟΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΦΟΥΤΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ . ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ . ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ , ΘΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα τα λαμογια απ'οτι φαινεται θα πανε μαζι...Δεξιοι,πασοκοι..Ολοι κατω απο τη σκεπη του αρχιλαμογιου,του αρχοντα της αυτοδιοικησης,αυτου που προσφερε τοσα στην αυτοδιοικηση και δεν κερδισε τιποτα..Ουτε ενα αεροπλανο δηλαδη!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήO 12:48 μας επαναφέρει στο συνηθισμένο κλίμα του blog και ιδίως των προεκλογικών ημερών!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω ποιον υπονοεί και ούτε με νοιάζει.ΚΑΘΟΛΟΥ
Μετά από δύο τρία σχόλια επιπέδου όπως και κάποιες ωραίες αναρτησεις(π.χ. αλλοδαπός προπονητής), επανερχόμαστε στα ίδια.
Τα τσιράκια των συνδυασμών, δυστυχώς κάνουνε κουμάντο εδώ...
Για κάτσε ρε 12:06, που σχολιάζεις τον 12:48.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιόν λέει ο 12:48 και θίχτηκες εσύ ??
θα μπορούσε να εννοεί τόσο τον νυν δήμαρχο καμένων βούρλων όσο και τον δήμαρχο Μώλλου το σχόλιο. Ποια μύγα έχεις εσύ και μυγιάζεσαι? Άποψη εκφράζει ο άνθρωπος, όπως και εσύ και τελικά και εγώ, γιατί το παίρνεις προσωπικά?
Εν πάση περιπτώσει και για να μην μακρηγορούμε τον Τετριμήδα δεν τον ξέρω αλλά για τον Μάκη άμα λέει … καλά τα λέει (γιατί τον Μάκη τον ξέρουμε εδώ στα καμένα).
Άσχετο … εκείνος ο Παταργιάς που χάθηκε ???
ΥΓ1 Έχω βαρεθεί να βλέπω υπαλλήλους (αλλά και αιρετούς με αμειβόμενη θέση) του δήμου να είναι αραχτοί όλη μέρα και να πίνουν καφεδάκια, κάποιος προϊστάμενος δεν υπάρχει?? Ο δήμαρχος τι λέει για αυτό?
ΥΓ2 Το ότι φύγανε οι περισσότεροι παραθεριστές δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να σταματήσουμε την τακτική καθαριότητα των κάδων και των παραλιών.
ΥΓ3 Συνδημότες από τον Άγιο Κωνσταντίνο και τον Μώλλο, οργανώνουμε ένα πρωτάθλημα μπάσκετ to know us better ?
ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΥΓΟΥΡΑΣ. ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΕΤΡΙΜΙΔΙΚΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΠΩΣΟΥΝ ΚΑΝΑ-ΔΥΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ-ΚΟΡΟΪΔΙΑ, ΠΟΥ "ΕΦΑΓΑΝ" ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΝΑ ΕΚΘΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ... ΖΗΤΙΑΝΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ. ΝΤΡΟΠΗ. Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΙΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ "ΧΤΥΠΑ ΠΡΟΣΟΧΗ¨ΣΤΑ ΠΡΟΣΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ 6:32 ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΟΛΗ ΚΑΙ ΔΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΛΥΣΗ.. ΠΡΩΤΟΓΟΝΟ ΛΑΘΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνησυχώ για τον κολλημένο με τα έργα των προηγόυμενων, που τα βαφτίζει όλα έργα της τετραετίας Τετριμίδα. Κόλλησε η κασσέτα του και μετά από τόσες επαναλείψεις, κατάλαβε ότι ούτε ο ίδιος δεν μπορεί να τα πιστέψει. Έλα, μη ντρέπεσαι, ξαναγράψτα άλλη μία. Έτσι κι αλλιώς, μόνο να εκθέσεις την πραγματική κατάσταση κατάφερες. GO ON!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι κόλλησε η κασέτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά τα 5 από τα 8 έργα που γράφει δεν έχουν καμία σχέση με τη προηγούμενη τετραετία και ας χαλιέσαι..
Δεν καταλαβα ρε φιλε..Δηλαδη οσα αναφερει ο τυπος,δεν εγιναν τη τετραετια του Τετριμιδα?Μηπως τα ειχαν φτιαξει τα εργα παλια και τα εφεραν με φορτηγα και τα κουμπωσαν?Ελεος δηλαδη....Σταματηστε και τη καραμελα οτι ηταν ετοιμα και ειχαν βγει τα λεφτα κλπ αρλουμπες..Αυτα ειναι γνωστες καραμελες της εκαστοτε αντιπολιτευσης..ΒΕΒΑΙΑ οτι καλο ειχε γινει απο προηγουμενες δημοτικες αρχες δεν μπορεις να τα απορριπτεις προχωρας απο εκει και περα μεχρι να ολοκληρωθει..Αυτο που λεμε συνεχεια του κρατους..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά δεν έχω καταλάβει γιατί τσακώνεστε. Το δίλημμα είναι Τετριμήδας ή Αντωνίου και μάλλον είναι απλό. Το πεδίο σύγκρισης και πάλι είναι απλό,
ΑπάντησηΔιαγραφήο ένας είναι σοβαρός άνθρωπος ο άλλος είναι καουμπόις
ο ένας προσπάθησε και έκανε κάποια έργα ο άλλος πετάει ακόμα πυροτεχνήματα
ο ένας μείωσε το χρέος του δήμου του ο άλλος τον βούλιαξε τον δικό του δήμο
Τον ένα δεν τον προλαβαίνουμε στα ψέματα(νησιά, μόντε κάρλα κλπ) ο άλλος δεν πέφτει σε τέτοια ατοπήματα
Ο ένας είναι εργολάβος (σοβαρό μειονέκτημα για δήμαρχος) ο άλλος στρατιωτικός (όχι ότι είναι καλό) αλλά δεν θα προσπαθήσει να αυξήσει τον συντελεστή δόμησης για να γίνουμε Αθήνα τουλάχιστον.
Και τέλος, όλοι εμείς που μένουμε στα Καμένα, ξέρουμε τι είναι ο Μάκης , δεν μας αρέσει, και θέλουμε να το αλλάξουμε αυτό, το θέμα όμως είναι ότι εσείς που δεν τον ξέρετε να μην πέσετε στην ίδια λούμπα που πέσαμε εμείς την προηγούμενη τετραετία
Χαιρετισμούς από τα Καμένα
ΥΓ έχω μια βασική διαφορά με κάποιους προλαλήσαντες (ειδοποιός διαφορά θα έλεγα εγώ, τόσο που σηματοδοτεί ποιότητα ανθρώπου), κύριοι, εγώ γράφω την άποψη μου, κάποιοι από εσάς όμως προσπαθούν να επιβάλουν την δικιά τους άποψη, έχει διαφορά εεεε???.
(οι βαθιά δημοκρατικοί του είδους huomo sapiens θα με καταλάβουν, οι άλλοι ας το προσπεράσουν, δεν πειράζει)
Πάντως το πρώτο προεκλογικό κέντρο έχει ήδη στηθεί! Βρίσκεται στην παραλία της καφετέριας σονια και κάθε βράδυ μαζέυονται καμια δεκαριά που δεν έχουν τι άλλο να κάνουν και συζητούν (σε έντονο ύφος πολλές φορές) για να βγάλουν τον νέο δήμαρχο!Καλή συνέχεια στα (γεροντο)παλικάρια της καφετέριας!
ΑπάντησηΔιαγραφήO Παταργιάς θα κατέβει τελικά; με στήριξη από το κύτταρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήAgrotes min akute ta paragelmata. O Makis tha dosi melon se olus.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μελλον είναι οι Κινέζοι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρουν το καμπινγκ, θα φέρνουν κοντεινερς με μπιχλιμπιδια, και εμεις θα τα παιρνουμε και θα βγαινουμε να τα πουλάμε.
Ετσι όπως καταντήσανε τη λουτρόπολη οι ταγοί μας αυτή είναι η μόνη προοπτική.
Ποσοστά κέρδους: 15 λεπτά το κομμάτι
Χρήστο, αν περιμένεις την επόμενη φορά ψήφους από τον Τετριμίδα και το Μακρυνίτσα, δε θα βρεις ούτε το δικό σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή