21 Αυγούστου 2010

Συγκοινωνιακά και Κοινωνικά προβλήματα στη Λαμία

Επιστολή αναγνώστη

Όσα συμβαίνουν στην πόλη της Λαμίας με τη μεταφορά επιβατών και τη διένεξη ανάμεσα στα ΚΤΕΛ και τους οδηγούς ταξί και τα ευτράπελα που βλέπουμε, να περνάνε λεωφορεία των ΚΤΕΛ μέσα από λαϊκές αγορές και ο κόσμος να κυνηγάει τα λεωφορεία μην γνωρίζοντας πού είναι οι στάσεις, δεν είναι καθόλου τυχαία. Ούτε πρόκειται για μία συντεχνιακή αντιπαλότητα.

Η Συνθήκη της Λισσαβόνας για την απελευθέρωση των μεταφορών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Οδηγία Μπολκενστάϊν και η άμεση και πιεστική εφαρμογή των παραπάνω με πρόσχημα το Μνημόνιο που υπέγραψαν 172 έλληνες βουλευτές (μεταξύ των οποίων και 3 της Φθιώτιδας) έφεραν την κατάσταση σε αδιέξοδο. Τα ΚΤΕΛ με τη μετατροπή τους από Συνεταιρισμό σε Ανώνυμη Εταιρεία, επιδιώκουν να μονοπωλήσουν τη μεταφορά επιβατών ακόμη και μέσα στην πόλη της Λαμίας. Οι προσπάθειες για δημιουργία εταιρειών ταξί, η ενοποίηση των εδρών ταξί στους διευρυμένους Δήμου�! � με βάση τον «Καλλικράτη», το παζάρεμα από την Ομοσπονδία Ταξί για ταξί 7-9 θέσεων, όπως και εταιρειών ενοικίασης ΙΧ με οδηγό και τέλος, η απελευθέρωση του κομίστρου, δημιουργούν συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού. Από την άλλη ο Δήμος της Λαμίας και η Νομαρχία Φθιώτιδας ποιούν τη νήσσαν. Όμως η πόλη της Λαμίας διαθέτει δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Θα έπρεπε κατά συνέπεια να έχει ήδη εναρμονιστεί η κυκλοφορία των λεωφορείων του ΚΤΕΛ με τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων της πόλης με ενιαίο εισιτήριο, ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι όλων των συνοικιών της Λαμίας και των άλλων περιοχών της Φθιώτιδας. Ακόμη, θα έπρεπε να καθοριστεί διακριτός χώρος για τα ταξί στο Σταθμό των ΚΤΕΛ.

Η λύση είναι δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών για τους πολίτες της Λαμίας και της Φθιώτιδας που να είναι προσιτό σε όλους.
Τα ταξί πρέπει να οργανωθούν κατ’ αρχήν σε συνεταιρισμούς για την αντιμετώπιση του νέου ανταγωνιστικού πλαισίου που δημιουργείται.
Οι ταξιτζήδες πρέπει να συμπαραταχθούν με όλο τον κόσμο απέναντι στο Μνημόνιο που μειώνει κάθετα τα εισοδήματά μας γιατί «κόσμος χωρίς λεφτά, ταξί χωρίς δουλειά».
Η συσπείρωση των ταξιτζήδων με την Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία και την Επιτροπή Αυτοαπασχολουμένων στα Ταξί, μέλος της ΠΑΣΕΒΕ-ΠΑΜΕ, είναι αναγκαία για την επιβίωση του κλάδου.

Γιάννης Φραγκούλης, Καμένα Βούρλα
Ταξιτζής, Μέλος της Επιτροπής Αυτοαπασχολουμένων και της ΕΠΣ-ΤΑΞΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.