Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
08 Ιουλίου 2010
Τόνια Αντωνίου - σχετικά με με τα διόδια και το παράπλευρο δίκτυο στο Ν. Φθιώτιδας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 7-7-2010
Απάντηση στην ερώτηση που είχε καταθέσει η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου, σχετικά με τα διόδια και το παράπλευρο δίκτυο στο Ν. Φθιώτιδας, έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης, στην οποία αναφέρει:
1) Οι παράπλευρες οδοί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, από τον Α.Κ. Λογγού ως την Ν. Κοίτη Σπερχειού, έχουν ολοκληρωθεί και απομένει η διαπλάτυνση και η ασφαλτόστρωση ενός τμήματος παράπλευρου μήκους 2,5 χλμ περίπου στην περιοχή πλησίον των Θερμοπυλών.
2) Στις 24.3.2010 υπεγράφη η σύμβαση για το έργο «Κατασκευή αριστερού παράπλευρου A SR 4-5 στο τμήμα Ράχες-Πελασγία» προϋπολογισμού 1.220.000 ευρώ, αλλά επειδή εκκρεμεί η έκδοση των σχετικών συμπληρωματικών γραμματίων παρακαταθήκης, μετά την απόφαση του Εφετείου Λαμίας, έχουν ανασταλεί οι εργασίες.
3) Οι εν εξελίξει εργολαβίες «Νέα Κοίτη Σπερχειού – Τέλος Α.Κ. Ροδίτσας» και «Αρχή Α.Κ. Αγ. Μαρίνας Στυλίδας – Αρχή Α.Κ. Ραχών» του άξονα ΠΑΘΕ, συμπεριλαμβανομένων και των παράπλευρων οδών, προβλέπονται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2011.
4) Τέλος σας πληροφορούμε ότι ο αριθμός των Σταθμών Διοδίων (Σ/Δ) σε ένα αυτοκινητόδρομο είναι συνάρτηση των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής, σε κάθε περίπτωση όμως η χρέωση για όλο το μήκος είναι ανεξάρτητη του αριθμού των Σ.Δ»
Σχολιάζοντας την απάντηση του Υφυπουργού η κ. Αντωνίου επισημαίνει:
«Το πρόβλημα της[.....]
κατασκευής του παράπλευρου δικτύου παραμένει και η απάντηση σε καμία περίπτωση δεν ικανοποιεί τις ανάγκες της περιοχής. Όσον αφορά το θέμα των διοδίων δεν γίνεται καμία αναφορά σε σχέση με τη μείωση της τιμής τους, όπως ήταν η δέσμευση του αρμόδιου Υφυπουργού. Τέλος τα ζητήματα της ολοκλήρωσης της κατασκευής του Πετάλου παραμένουν ανοιχτά. Για όλους αυτούς τους λόγους θα ζητήσω συνάντηση με τον Υπουργό κ. Ρέππα, ώστε να αναληφθούν συγκεκριμένες δεσμεύσεις για τη λύση των προβλημάτων που δεν μπορούν να περιμένουν άλλο»
Υπενθυμίζεται ότι στην ερώτησή της η Βουλευτής ζητούσε από τον αρμόδιο Υπουργό να απαντήσει:
α) Πώς θα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τη μεγάλη αδικία των τεσσάρων διοδίων στο νομό Φθιώτιδας και με ποιο χρονοδιάγραμμα;
β) Πότε πρόκειται να ολοκληρωθούν η παράκαμψη Στυλίδας και ο κόμβος Λαμίας;
γ) Τι προβλέπεται για την κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου όλου του νομού;
1 σχόλιο:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Τα διόδια είναι πολλά και το φαινόμενο απαραδέκτο. Γι ταύτο δεν είναι υποχρεωτικό να πληρώνουμε. Τι κάνουμε; Διαβάστε: Ρωτάμε αν έχει παράπλευρο δίκτυο. Απάντηση ΟΧΙ. Λέμε ότι είναι παρ΄νομη η είσπραξη διοδίων με βάση την κοινοτική νομοθεσία. κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο, σπρωχουμε τη μπάρα (δεν την σημώνουμε) χαμογελάμε, χαιρετάμε και φεύγουμε. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν μπορεί να παρέμβει κανένας. Η εταιρεία ξέρει ότι δεν είναι νόμιμο. Για αυτό δεν προσφεύγει στα δικαστήρια γιατί γνωρίζει ότι θα χάσει. Κάντετο είναι καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφή